ثبت نام

تاریخ انتشار آلبوم خواجه‌امیری مشخص شد

photo_2016-08-21_21-07-07
ب

تاریخ انتشار آلبوم خواجه‌امیری مشخص شد

پارس نوا: تازه ترین آلبوم موسیقی احسان خواجه امیری خواننده موسیقی پاپ کشورمان با عنوان «سی سالگی» نهم شهریور ماه در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد.

سید علی نیکونیا مدیردفتر تولید و روابط عمومی موسسه «آوای هنر» توضیح داد: هشتمین آلبوم موسیقی احسان خواجه امیری با نام «سی سالگی» صبح روز سه شنبه ۹ شهریور ماه به صورت همزمان در تهران و شهرستان‌ها جهت خرید علاقه مندان پخش خواهد شد. این آلبوم مجموعه آثاری از روزبه بمانی، علیرضا افکاری، هومن نامداری و احسان خواجه امیری  است که همانند سه آلبوم قبلی او توسط موسسه آوای هنر تولید شده است.

وی ادامه داد: پخش این آلبوم را شرکت پخش هنر اول بر عهده دارد و مانند همیشه از علاقه مندان درخواست می شود برای رعایت کپی رایت محصول را از فروشگاه‌های معتبر با نشان هولوگرام تهیه کنند.

نیکونیا همچنین خبر داد: روز سه شنبه دوم شهریورماه نیز موزیک ویدیو این آلبوم که مجوز خود را از دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرده در دسترس طرفداران این خواننده قرار می گیرد. برنامه ریزی هایی برای برگزاری مراسم رونمایی و جشن امضا داریم که جزییات آن به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

«من و بابا – ۱۳۸۰ »، «برای اولین بار – ۱۳۸۴»، «سلام آخر – ۱۳۸۶ »، «فصل تازه – ۱۳۸۷ »، «یه خاطره از فردا – ۱۳۸۹»، «عاشقانه ها – ۱۳۹۱ » و «پاییز، تنهایی – ۱۳۹۴ » از جمله آثاری است که طی سال های اخیر در قالب آلبوم از احسان خواجه امیری در بازار موسیقی منتشر شده است.

منبع:مهر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *