ثبت نام

به هیچ خواننده ممنوع الکاری مجوز نداده‌ایم

۱۲۶۶۱۵_۱۵۶
ب

126615_156گراموزیک – مدیر کل دفتر موسیقی وزارت ارشاد گفت:‌ متاسفانه در تذکر نمایندگان مجلس مصداقی مشخص نشده که کدام خواننده یا گروه مد نظر است. تمام کنسرت‌هایی که برگزار می‌شود مراحل قانونی را طی می‌کنند و از مراجع ذی‌صلاح مجوز دریافت می‌کنند.

پیروز ارجمند مدیر کل دفتر موسیقی وزارت ارشاد در گفتگو با خبرنگار موسیقی فارس در خصوص تذکر نمایندگان مجلس به علی جنتی که در مورد صدور مجوز برگزاری کنسرت‌های موسیقی مغایر شئونات اسلامی با حضور خوانندگان مبتذل بود، گفت: متاسفانه در این تذکر مصداقی مشخص نشده که کدام خواننده یا گروه مد نظر است.

وی افزود: تمام کنسرت‌هایی که برگزار می‌شود مراحل قانونی را طی می‌کنند و از مراجع ذی‌صلاح مجوز دریافت می‌کند. در دوره مدیریت جدید به هیچ خواننده ممنوع الکاری مجوز نداده‌ایم و اگر در این باره مصداقی مشخص شود، حتما پیگیری می‌کنیم.

مدیر کل دفتر موسیقی ادامه داد: نمایندگان باید با ذکر سند دغدغه‌هایشان را بیان کنند تا راه پیگیری مستقیم نیز باز شود.

گفتنی است ضرغام صادقی عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی چندی پیش تذکر ۲۰ نماینده مجلس به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را در جلسه علنی قرائت کرد.

این نمایندگان به جنتی در مورد صدور مجوز برگزاری کنسرت‌های موسیقی مغایر شئونات اسلامی با حضور خوانندگان مبتذل، به طور کتبی تذکر دادند.

منبع – فارس

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *