ثبت نام

بهنام صفوی: آخرین آهنگی که خواندم به اسم «خدا» بود.

behnam-safavi-albom-eshghe-man-bash
ب
behnam-safavi-albom-eshghe-man-bash
بهنام صفوی – خدا

بهنام صفوی: آخرین آهنگی که خواندم به اسم «خدا» بود.

بهنام صفوی به زودی باید عمل جراحی شود.

گراموزیک- مهدی کیهانی:  بهنام صفوی خواننده و آهنگساز خوش اخلاق موسیقی پاپ که تا کنون دو آلبوم موفق «عشق من باش» و «آرامش» را با صدای خود منتشر کرده است در روزهای آتی زیر تیغ جراحی می رود.

این موضوع مهم که تاکنون شایعات زیادی را پیرامون این خواننده در برداشته از نقطه ای جان گرفته که بهنام صفوی در یه مطلب سربسته در صفحه ی اینستاگرام خود از یک «خبر ید!» خبر داد و این پست طی چند ساعت از صفحه ی این خواننده پاک شد ولی کنجکاوی دنبال کننده های این موزیسین ادامه پیدا کرد و با بیشتر شدن دامنه ی شایعات «میلاد لطیفی» مدیر اجرایی این خواننده از بیماری چند ساله ی بهنام صفوی پرده برداشت.

میلاد لطیفی در صحبت های خود اشاره کرده بود که بهنام صفوی نزدیک به دو سال است که با بیماری تومور مغزی دست و پنجه نرم می کند ولی در حال حاضر بیماری به نقطه ای رسیده که باید طی یک عمل جراحی آنرا درمان و کنترل کنیم.

رسانه ای شدن این مطلب موجب شد تا بهنام صفوی خود باری دیگر به صورت سر بسته از بیماری خود در صفحه ی اینستاگرامش خبر دهد. صفوی در تازه ترین مطلب خود نوشت: آخرین آهنگی که خواندم به اسم «خدا» تیتراژ برنامه ی «ماه سپید» می باشد که از شبکه ی سه در ماه رمضان منتشر می شود.

ممنونم از محبت ها و پیگیری های شما دوستان عزیزم در طی این چند روز اخیر, نگران نباشید ان شا الله که همه چیز درست میشه و هر چیزی خدا بخواد هموم میشه.”

شایان ذکر می باشد آلبوم جدید بهنام صفوی بعد از ماه رمضان منتشر می شود و تور کنسرت های این خواننده نیز بعد این آلبوم از تهران آغاز خواهد شد.

همچنین پایگاه «گراموزیک» برای این خواننده ی جوان و خوش صدا آرزوی سلامتی و بهبودی کامل را دارد.

منبع: اختصاصی گراموزیک

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *