ثبت نام

بهروز صفاریان با چاوشی، اصفهانی و فریدون همکاری می‌کند

ثث
ب

بهروز صفاریان با چاوشی، اصفهانی و فریدون همکاری می‌کند

گراموزیک – بهروز صفاریان از همکاری خود با محسن چاوشی، محمداصفهانی و فریدون آسرایی خبر داد. بهروز صفاریان؛ آهنگساز و تنظیم کننده موسیقی کشورمان از همکاری خود با خواننده‌های سر‌شناس موسیقی خبر داد و در این باره گفت: علاوه بر همکاری‌های تئاتری این روزهای خود، مشغول همکاری با خوانندگانی همچون محسن چاوشی، محمد اصفهانی و فریدون آسرایی هستم که این همکاری در قالب آلبوم منتشر و روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد.

صفاریان  گفت : قرار است اوایل سال ۹۳ با محسن چاووشی کنسرتی را در تهران برگزار کنیم. البته هنوز زمان دقیق این کنسرت مشخص نشده است اما همه برنامه‌ریزی ها انجام شده و مطمئنا محسن چاووشی به زودی اولین کنسرتش را برگزار خواهد کرد. این تنظیم کننده در پاسخ به اینکه آیا این همکاری مانند گذشته، منجر به تولید آثار شنیدنی خواهند شد یا خیر گفت: قطعا این همکاری‌ها منجر به نتیجه خوبی خواهد شد و اتفاقات بهتری نیز از این همکاری خواهد افتاد.

چرا که هر برهه از زمان جذابیت‌های خود را دارد و ما نیز به عنوان آهنگساز و تنظیم کننده علاوه بر در نظر گرفتن این جذابیت‌ها، از تفکرات جامعه و مردم نیز بهره می‌گیریم و همین طور از آنچه در موسیقی به عنوان مد در جامعه مطرح است.وی افزود: من در جایگاه آهنگساز ضمن در نظر گرفتن چنین شرایطی، ریشه‌های فرهنگی و هنری خواننده‌ها را حفظ می‌کنم و با تلفیق کردنشان با مد، در به روز کردن آن‌ها تلاش می‌کنم تاهم لطمه‌ای به کار نخورد و هم کارهای قدیمی تولید نشود.

صفاریان با اشاره به همکاری اخیر خود با یکی از گروه‌های تئا‌تر گفت: این اولین باری بود که کنسرت و تئا‌تر توسط کسانی که در قد و قواره همدیگر هستند، کار می‌شد؛ اتفاقی که پیش از این نیفتاده بود و در نظر گرفته نمی‌شد. در این برنامه موسیقی و تئا‌تر با بینش قوی انتخاب شده‌اند. چنین چیزی تعادل خوبی است و در واقع نقطه شروع خوبی است که امیدوارم ادامه دار باشد و منجر به ایجاد آثار بهتری در این زمینه شود.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *