ثبت نام

بنیامین ۹۳ , به روی استیج رفت

۶
ب

5کنسرت اردیبهشت بنیامین بهادری در سالن میلاد

گزارش تصویری و متنی  از کنسرت بنیامین

گراموزیک –  تا قبل از ١٨:۴٠دقیقه و خاموش شدن چراغ ها و ورود پر انرژی خواننده محبوب (( بنیامین بهادری ))  مردم با آرامش و نسبتا در سکوت با شور و اشتیاق فراوان روی صندلی های خود نشسته بودند و مشتاقانه منتظر شروع کنسرت  بودند.

پس از ورود بنیامین سالن میلاد از شدت جیغ و فریاد تماشا گران  تا مرز انفجار رفت!
خلاقیت خیلی جالب و قابل توجه موءسسه  آوای هنر پرده ی سفیدی بود که از بالا تا پایین سن کشیده شده بود و پس از ورود ایشان  به طور خیلی زیبایی به سمت زمین کشیده شد.
وی کنسرت سه شنبه ٩اردیبهشت ماه ١٣٩٣ خود را با آهنگ گوش نوازی از آلبوم ٩٣ به نام هفته ی عشق آغاز کرد که با استقبال زیادی از طرف تماشاگران روبرو شد و قطعات گل یاس ، دنیا دیگه مثل تو نداره ، فقط شبیه خودتی ، مدار ، جادوگر گیسو ، عشق در روز قیامت ، عشق داغ من و تنگ غروب در ادامه اجرا شد.
پس از احوال پرسی گرم وی با مردم و تشکر او بابت شور و انرژی فراوانی که داشتند، معرفی یکی از موزیسین های هنرمند کشورمان آقای میثم مروستی و خواننده ی محبوب مردمی آقای محمد اصفهانی بود.
در ادامه نورپردازی و دکور خیلی زیبای سالن  توسط  آقای مرتضی شجایی شور و اشتیاق  مردم را مضاعف می کرد.
آهنگ زیبا و پر معنای ((یه خونه)) که برای همسر مرحوم ِ بنیامین در آلبوم ایشان منتشر شده بود با عشق فراوان  توسط ایشان اجرا شد!!
یکی از کارهای قابل تحسین گروه ارکستر نواختن قطعه بی کلامی بود که زمان استراحت بنیامین توسط نیما قادئی و دیگر دوستان اجرا شد .
و از جمله میهمانان ویژه که در کنسرت حضور داشتند ، خانم تهمینه میلانی و آقای امیر توسلی بودند .
و در لحظات پایانی کنسرت ، خواننده محبوب با آهنگ جدید (( عشق احساسه )) که حدود یک هفته پیش منتشر شده بود و معرفی اعضای گروهش که شامل (( علی منصوری رهبر ارکستر ، آلن بارسخیان نوازنده گیتار الکترونیک ، محمد حاجیلو گیتار آگوستیک ، آرش سعیدی گیتار بیس ، علیرضا میرآقا ترومپت و نیما وارسته تنظیم کننده ، سلیم احمدی مدیر برنامه ریزی ، امیرحسین شجاعی عکاس و پوستر ، مستانه مهاجر تدوین )) خداحافظی کرد
تهیه و تنظیم گزارش : خانم رومینا امیرخانی
در ادامه شما میتوانید عکس های “محمد حسین موسوی” را از این اجرا مشاهده نمایید .
* اختصاصی از پایگاه خبری تحلیلی گراموزیک
1
2
4
3
86
7
5
1110
14
12
10318630_317680778380516_696222926_n
9
15

دیدگاه ها

  • سمیه اکبری می 1, 2014 :: 07:34
    0 0

    aliiiiiiiiiiiiiiiii boood…mersi az site khooobetoooon

  • hami می 1, 2014 :: 16:59
    0 0

    khily jaleb bodd makhsosan axa qashang bood ba tashakor

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *