ثبت نام

بنیامین بهادری طی اکراین «چند متر مکعب عشق» به سینما سپید رفت

_MG_1727
ب

_MG_1727بنیامین بهادری طی اکراین «چند متر مکعب عشق» به سینما سپید رفت

گراموزیک : بنیامین بهادری خواننده پاپ کشورمان امشب برای تماشای فیلم سینمایی «چند متر مکعب عشق» به سینما سپیده رفت.

 «بنیامین بهادری» خواننده پاپ کشورمان امشب دوشنبه ۲۲ دی ماه در سینما سپیده به دیدن فیلم «چند متر مکعب عشق» با مخاطبین نشست. این خواننده پاپ که در نماهنگ فیلم «چند متر مکعب عشق» حضور داشته و قطعه ای را اجرا کرده است، در۲۲ دی ماه به همراه ساعد سهیلی بازیگر این فیلم با مردم و مخاطبین به دیدن این اثر که برگزیده سی و دومین جشنواره فیلم فجر است، می نشیند.

این برنامه نمایش فیلم با حضور بنیامین بهادری و ساعد سهیلی امشب ساعت ۲۰ در سینما سپیده برگزار می شود. همچنین در این سینما جمشید و نوید محمودی کارگردان و تهیه کننده «چند متر مکعب عشق و دیگر عوامل این فیلم حضور دارند. «چند متر مکعب عشق» جوایز متعددی را تا کنون نصیب خود کرده است. همچنین حسیبا ابراهیمی بازیگر نقش اول زن این فیلم با وجود اینکه اولین حضور سینمایی خود را در این اثر تجربه کرده است اما سال گذشته در جشنواره فجر نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن شد.

در خلاصه داستان این فیلم که در سی و دومین جشنواره فیلم فجر با استقبال مخاطبین و منتقدین روبرو شد، آمده است:عبدالسلام که یک مهاجر افغان است، به همراه دخترش مرونا در یک کارگاه مشغول به کار و زندگی ست. عشقی در راه است عشق صابر به مرونا، عشقی که فرجامش را هیچ کس نمی داند، نه صابر، نه مرونا و نه حتی عبدالسلام … بازیگران «چند متر مکعب عشق» عبارتند از:ساعد سهیلی، حسیبا ابراهیمی، نادر فلاح، علیرضا استادی. مسعود میرطاهری. این فیلم توانسته در مدت زمانی که اکران عمومی شده است با استقبال خوبی روبرو شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *