ثبت نام

بلیط کنسرت های دنگ شو، محسن یگانه، چارتار و احسان خواجه امیری تمام شد!

ava1391-9-28-1-11-20
ب

ava1391-9-28-1-11-20

گراموزیک : تنها چند روز بعد از آغاز بلیط فروشی جشنواره موسیقی فجر ، بلیط کنسرت های دو گروه و دو خواننده به اتمام رسید . گروه های «دنگ شو» و «چاتار» دو گروهی هستند که موفق به سولداوت کردن بلیط های خود شده اند.

از بین خوانندگان نیز «محسن یگانه» و «احسان خواجه امیری» موفق به انجام این امر شده اند.

از نکات جالب جشنواره فجر میتوان به سولداوت سریع بلیطهای کنسرت «گروه دنگ شو» اشاره کرد.

این گروه که به تازگی به جمع گروه های موسیقی مجاز پیوسته و آلبوم «اتاق گوشواره» منتشر کرده اند، توانسته اند یک سانس از روز ۲۸ بهمن را سولداوت کنند.شایان ذکر است که این جشنواره ، اولین حضور این گروه در جشنواره فجر میباشد.

«گروه چارتار» دیگر گروهیست که توانست رکورد خوبی از خود بر جای گذاشته و بلیط های هر ۲ سانس روز ۲۴ بهمن را سولداوت کند . این گروه نیز به تازگی آلبوم «باران تویی» را منتشر کرده اند.این گروه نیز برای اولین بار در جشنواره حضور دارند.

«محسن یگانه» و «احسان خواجه امیری» هم توانسته اند به ترتیب دو و یک سانس را سولداوت کنند. لازم به ذکر است که اجراهای محسن یگانه در تاریخ ۲۷ بهمن و تک اجرای احسان خواجه امیری در روز ۲۵ بهمن خواهد بود.

علاوه بر گروه ها و خوانندگان ذکر شده ، «بنیامین بهادری، فریدون آسرایی، محمد علیزاده، گروه هفت، فرزاد فرزین، سیروان خسروی، بابک جهانبخش، مازیار فلاحی و شهرام شکوهی» نیز در این دوره از جشنواره موسیقی فجر حضور دارند.

کاربران محترم میتوانند جهت خرید بلیط به سایت ایران کنسرت به آدرس :   www.IranConcert.Com   مراجعه کنند .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *