ثبت نام

امیر جوادی: سعید اسکندری, همایون اجاقی و میلاد حسینی را به مارکت رسمی موسیقی می آورم.

oo
ب
oo
همایون اجاقی, سعید اسکندری, میلاد حسینی

امیر جوادی: سعید اسکندری, همایون اجاقی و میلاد حسینی را به مارکت رسمی موسیقی می آورم.

گراموزیک: سال ۹۳ با تمامی اتفاقات تاریک و سیاه خود سال بسیاری از خوانندگان آلبوم اولی بوده است همانند سامان جلیلی و مهدی احمدوند و سعید مدرس و زانیار خسروی و … که امیدواریم این چرخه ی رو به رشد در سال ۹۴ نیز جریان خود را حفظ کند .

درطی  گفتوگوی پایگاه گراموزیک با «امیر جوادی»  تهیه کننده ی موسیقی کشور, این تهیه کننده از مجاز شدن سه تن از خوانندگان جوان خبر داد. جوادی اظهار داشت: در تلاشیم تا پایان سال ۹۴ آلبوم موسیقی سعید اسکندری, همایون اجاقی و میلاد حسینی  را منتشر کنیم.

جوادی توضیح داد: باید اشاره کنم که این سه خواننده ی جوان حوزه ی موسیقی پاپ سال های طولانی را در زمینه ی فعالیت دارند و از چهره های شناخته شده ی این عرصه می باشند که بی شک تعداد زیادی از دوستان با موسیقیشان خاطره خواهند داشت.

«سعید اسکندری» در حال حاضر در کنار خوانندگی بعنوان آهنگساز و تنظیم کننده نیز فعالیت موسیقی خود را پیگیری می کند. در سال های گذشته آلبومی را تحت عنوان «آدم آهنی» تهیه کرده بود که بنا به دلایلی با توجه به موفق شدنش در اخذ مجوزهای ارشاد از انتشار آن صرف نظر کرده است و در طول این سال ها به انتشار تک آهنگ هایی بسنده کرده است.

«همایون اجاقی» نیز خواننده ی قطعه ی محبوب «نمیتونم» با مطلع (اونی که یه وقتی تنها کسم بود …) می باشد که در سال ۸۴ در زمان انتشار این قطعه حسابی توانست در بین آثار موسیقی جا باز کند و یک سروگردن از بقیه آثار بیشتر شنیده شود . لبته از همایون اجاقی تا به امروز دو آلبوم موسیقی «انکار» و «زندون خزون» منتشر شده است.

«میلاد حسینی» نیز اط نزدیک به یک دهه قبل پیگیر موسیقی می باشد و یک آلبوم به نام «میخوای بری» آماده کرده بود همچنین موزیک ویدئو قطعه ای به همین نام نیز آماده شده بود که  بدلیل دغدغه ی حسینی برای پیوستن به مارکت رسمی موسیقی کشور از انتشار آن ها خود داری کرده است.

جوادی در ادامه ی توضیحات خود اشاره کرد: در تلاشیم تا آلبوم این سه خواننده را در فاصله ی چند ماهه از هم روانه ی بازار کنیم ولی قبل از انتشار آلبوم تک قطعات قوی را در نظر داریم که به زودی به گوش عزیزان خواهیم رساند.

اختصاصی پایگاه خبری تحلیلی گراموزیک

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *