ثبت نام

افتتاح فستیوال موسیقی تهران با طنین ساز «حسین علیزاده» کلیک خورد

۲
ب

16جشنواره موسیقی تهران برای اولین بار و در شب افتتاحیه خود میزبان بزرگ مرد جریان ساز موسیقی ایرانی بود.

گزارش متنی و تصویری از فستیوال موسیقی تهران

گـراموزیک – امیر ابراهیم زاده : حسین علیزاده و گروه هم آوایان متشکل از بهترین نوازنده های سازهای ایرانی از قبیل : استاد حسین علیزاده (سه تار و شورانگیز)، محمد معتمدی (آواز)، علی بوستان (سه تار)، سیامک جهانگیری (نی)، سینا جهان آبادی (کمانچه)، صبا علیزاده (کمانچه)، رادمان توکلی (تار)، سیاوش برهانی (بم تار)، محمد انشائی (قیچک) و احمد مستنبط (تنبک) دیشب در عمارت مسعودیه هنرنمایی کردند.

محمد معتمدی خواننده پرآوازه کشور که چندی پیش در کنسرت هم آوردی موسیقی ایرانی و فلامینکو به همراه رزاریو لترمندیتا در اتریش حضور داشت به همراه چند هم خوان از قبیل افسانه رثایی ، محسن کرامتی و … به عنوان خواننده با این گروه همکاری می کنند.

امشب هم همانطور که انتظار آن میرفت همه چیز در بهترین شکل خود برگزار شد و مخاطبان راضی از صندلی های خود بلند شدند و ایستاده برای این گروه دست زدند و با لبخندی بر صورت , عمارت مسعودیه را ترک کردند.

این جشنواره از ۱۲ تا ۱۷ شهریور برگزار می شود و گروه های از قبیل کامکارها ، پالت ، شمس ( پور ناظری ها ) و ستارگانی چون همایون شجریان و علیرضا قربانی در آن شرکت می کنند و در شب های بعد روی سن عمارت مسعودیه به هنر نمایی می پردازند.

در ادامه عکس هایی از این کنسرت را از نگاه دوربین «علیرضا زندیه» مشاهده نمایید .

# اختصاصی از پایگاه خبری تحلیلی گراموزیک

 16 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

دیدگاه ها

  • hami سپتامبر 5, 2014 :: 10:13
    0 0

    baashakor az shoma babate in gozareshe khob

  • حسنا سپتامبر 5, 2014 :: 10:15
    0 0

    خیلی عکسها عالی هستش با تشکر از عکاس

    گزارش خوب بود

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *