ثبت نام

استراحت مطلق برای خواننده پاپ

۴gush-15
ب

استراحت مطلق برای خواننده پاپ

پارس نوا: خواننده آلبوم “تا نفس هست” در حالی از بیمارستان مرخص شد که قرار است ۲۰ تیرماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران روی صحنه برود.

شهرام شکوهی بعد حمله قلبی که شب دوشنبه ۴ تیرماه بر اثر هیجان ناشی از بازی تیم های ملی فوتبال ایران و پرتغال داشت، دیروز از بیمارستان مرخص  شد.

سپهر بیگلری مشاور هنری این خواننده درباره او به هنرآنلاین، گفت: همانطور که همه می دانید این اتفاق بخاطر استرس بالا برای بازی افتاد. شهرام بلافاصله به بیمارستان منتقل و بخاط وخامت شرایط بستری شد. یک سری آزمایش روی او صورت گرفت و بعد از ویزیت پزشک متخصص، برای اطمینان بیشتر از سلامت کامل، قرار شد چند روز بیشتر در بیمارستان تحت نظر باشد.

او ادامه داد: همزمان فشار خون بالای شهرام باعث نگرانی شدید پزشکان شده بود و در نتیجه با احتیاط و دقت بیشتر روند درمان را دنبال می کردند تا بتوانند این مشکل را حل کنند. حتی  پزشک جراح قلب که قبلا این خواننده را جراحی کرده بود بالای سر آمده و او را معاینه کرد.

بیگلری در پایان گفت: خدا را شکر روز به روز بهبودی بیشتری صورت گرفت و کم کم نگرانی ها از بین رفت و در نهایت با نظر کادر پزشکی و دکتر قلب با تجویز استراحت مطلق از بیمارستان مرخص شد، البته از روز شنبه باید حتما برای یک سری آزمایش ها و تکمیل مراحل درمانی مجددا به بیمارستان مراجعه داشته باشد اما فعلا خطر رفع شده است.

شکوهی قرار است چهارشنبه ۲۰ تیرماه در یک شب و دو سئانس در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران روی صحنه برود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *