ثبت نام

از قطعی برق تا شب خاطره انگیز احسان خواجه امیری در بیرجند/گزارش تصویری

۷
ب

از قطعی برق تا شب خاطره انگیز احسان خواجه امیری در بیرجند/گزارش تصویری

پارس نوا: شامگاه ۵ شهریورماه سال جاری احسان خواجه امیری در ادامه تور کنسرت های تابستانه ی خود در بیرجند به دیدار مخاطبین خود رفت.

خواجه امیری در این کنسرت به همراه گروه ارکستر خود به رهبری آرمین قیطاسی به اجرای منتخبی از آثار محبوب و پرمخاطب خود پرداخت.

کنسرت این خواننده نام آشنا در شهر بیرجند با حواشی عجیبی نیز همراه بود. در حین اجرای برنامه و در میانه اجرای خواجه امیری برق سالن برای دقایقی طولانی قطع شده و اجرای برنامه برای ۳۰ دقیقه در فضای تاریک سالن متوقف شد.

پس از پیگیری های خبرنگار پایگاه خبری پارس نوا و گفتگو کوتاه با تهیه کننده این برنامه، میکاییل محمدی از ابهام در قطعی برق سالن گفت. محمدی با اشاره به حضور حاضرین زیادی که بدون تهیه بلیت قصد ورود به داخل سالن را داشتند توضیح داد: متاسفانه پیش از شروع برنامه تعداد قابل توجهی از مردم قصد ورود بدون بلیت به داخل سالن را داشتند که توسط تیم حراست از بی نظمی های احتمالی و ورود افراد متفرقه به داخل سالن جلوگیری شد و با توجه به اینکه قطعی برق سالن ناشی از قطع شدن کابل اصلی برق بوده احتمال این خرابکاری از سوی افرادی که موفق به ورود به سالن نشدند هست از سمتی هم جمعی از مخالفین و دلواپسان شهر بیرجند با اجرای این کنسرت در این شهر مخالف بودند و همینطور که اطلاع دارید چندی پیش تهیه کننده کنسرت خواننده خوب کشورمان سالار عقیلی در این شهر به دلیل مخالفت هایی در آخرین لحظات مجبور به تغییر دادن سالن برگزاری شد به همین خاطر احتمال بریده شدن کابل ورودی برق توسط این دوستان مخالف نیز وجود دارد. ولی به لطف خدا و همکاری دوستان عزیز در کمتر از ۳۰ دقیقه مشکلات رفع و کنسرت ادامه پیدا کرد و احسان خواجه امیری هنرمند خوب و کاربلد کشورمان توانست شور و هیجان را به سالن برگرداند.

عکس از سعید احمدی

اختصاصی پارس نوا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *