ثبت نام

احتمال اضافه شدن یک گروه خارجی به جشنواره موسیقی

abdolvahed mirzazadeh-10-108
ب

abdolvahed mirzazadeh-10-108احتمال اضافه شدن یک گروه خارجی به جشنواره موسیقی

گراموزیک : دبیر اجرایی جشنواره‌ی موسیقی فجر از احتمال اضافه شدن یک گروه موسیقی آمریکایی به برنامه‌ها و اجرای آن در جشنواره‌ی موسیقی فجر خبر داد.

به گزارش گراموزیک و به نقل از ایسنا علی ترابی در راستای آغاز بخش پاپ این دوره از جشنواره ، اظهار کرد: بخش پاپ جشنواره، از ۲۳ بهمن‌ماه آغاز شد و تا کنون استقبال خیلی خوب بوده است. بلیت‌ها نیز به حد مطلوبی فروش رفته‌اند و این روند ادامه دارد.

او ادامه داد: از ۲۴ بهمن‌ماه، سایر بخش‌های جشنواره در هفت سالن اجرای خود را آغاز خواهند کرد و هماهنگی‌ها برای این کار انجام شده است.

ترابی در پاسخ به پرسشی مبنی بر این‌که آیا قرار نیست، ستاره‌هایی که در جدول جشنواره نشانه‌گذاری شده‌اند، با گروه‌های موسیقی پر شوند‌؟ بیان کرد: ما رایزنی‌هایی در این زمینه کرده‌ایم و ان‌شاء‌الله یک گروه بین‌المللی مطرح، جای آخرین ستاره‌ را در جدول خواهد گرفت.

دبیر اجرایی جشنواره در این‌باره گفت: به احتمال زیاد میزبان یک گروه موسیقی آمریکایی خواهیم بود؛ این گروه «انیمیشن» نام دارد و یک آنسامبل کوچک است.

او توضیح داد: «انیمیشن» گروه معتبری است و سبک موسیقی آن «جَز» است. «باب بلدن» سرپرست این گروه محسوب می‌شود و امیدوارم با هماهنگی‌های لازم این اتفاق بیفتد و بتوانیم میزبان این گروه باشیم.

سی‌وامین جشنواره‌ی بین‌المللی موسیقی فجر از ۲۴ بهمن تا یکم اسفند برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *