ثبت نام

آیین رونمایی آلبوم سینا گلزار برگزار شد

IMG_8932
ب

آیین رونمایی آلبوم سینا گلزار برگزار شد
پـارس نـوا:سینا گلزار خواننده جوان و آتیه دار کشور  اولین آلبوم خود با نام “عاشقتر” را منتشر کرد . این آلبوم که حاصل همکاری چندتن از هنرمندان خوب و با سابقه کشور می باشد به همت موسسه فرهنگی “مدیران شیوه ” با مدیریت علی رضا علیزاده و توسط شرکت پخش “دینا گستر” از تاریخ ۲۵ اسفند ماه در سراسر کشور در اختیار علاقه مندان به این خواننده جوان قرار می گرفت .

مراسم رونمایی از این اثر دوشنبه شب در مجتمع تفریحی ورزشی میثاق و در کافه رستوران شای ورد با مدیریت آقای حسینی با حضور جمعی از هنرمندان کاملا متفاوت و به  زیبایی هرچه تمام تر  برگزار شد . در این مراسم که از ساعت ۱۸:۳۰ آغاز شد در ابتدا و پس از پخش دموی آلبوم استاد مدقالچی که در این اثر با دکلمه های زیبای خویش سینا گلزار را همراهی کرده است دقایقی برای حضار سخنرانی کردند و در ادامه سینا گلزار برای پاسخگویی به سوالات خبرنگاران به جایگاه آمد و یادآوار شد که : من قبل از هر چیز می بایست از استاد مدقالچی که صدای گرانبهای ایشان در آلبوم استفاده شده است تشکر کنم و معتقدم حضور ایشان باعث افتخار این آلبوم است .سینا گلزار در مورد ترک های این آلبوم گفت: با وجودی که برخی ترک ها ی این آلبوم از قبل آماده شده بودند ،اما شش ماه زمان برد تا توانستیم مجوزهای لازم را دریافت کنیم . ور اضافه کرد: ترک های زیادی تولید شده بود اما ما طی یک تصمیم جمعی به این نتجیه رسیدیم که فقط ۹ ترک حاضر را برای آلبوم عاشق تر انتخاب کنیم ،چراکه به یک دستی آلبوم به لحاظ فضای کلی آهنگ ها توجه داشتیم .

مهمانان ویژه ی این مراسم عبارت بودند از آقای محمد رضا طالقانی ،مهدی مقدم ،حسین استیری،کامران رسولزاده ،فرهاد بشارتی سعید سام ،بهنام ابطحی و مدیرعامل “بیدل چوب” آقای سلطانی ، که حسین اسطیری به همراه مهدی مقدم و کامران رسولزاده هرکدام دقایقی را در مورد سینا گلزار صحبت کردند و به وی برای انتشار این آلبوم تبریک گفتند .

یکی از نکات جالب این مراسم اجرای قطعه ی مشترکی توسط مهدی مقدم و بهنام ابطحی بود که این قطعه به سینا گلزار تقدیم شد .

شایان ذکر است که آهنگسازی و تنطیم این آلبوم توسط” سینا گلزار”، میکس و مستر”ایمان حجت “،ویولن “پیام طونی” وگیتار توسط “مجتبی تقی پور” انجام شده است .

در انتها باید تشکر ویژه ای داشته باشیم از مدیریت موسسه مدیران شیوه جناب آقای علیزاده ، جناب آقای درویشوند مدیریت سایت ۲۴۷  ایران موزیک وجناب آقای بوستانچی که مسئولیت برگزاری این مراسم را برعهده داشتند .

هم چنین  نوید این داده شده است که به زودی ویدیوی این مراسم در اختیار علاقه مندان به این خواننده خوب کشور قرار داده می شود .

در ادامه گزارش تصویری را از پارس نوا مشاهده نمایید.

خبرنگار: فاطمه صدریه

عکاس: مرتضی محمدی

منبع: اختصاصی پارس نوا

IMG_8690 IMG_8705 IMG_8713 IMG_8718 IMG_8725 IMG_8736 IMG_8754

IMG_8762 IMG_8779 IMG_8784 IMG_8802 IMG_8827 IMG_8831 IMG_8837

IMG_8840 IMG_8846 IMG_8855 IMG_8863 IMG_8875 IMG_8880 IMG_8896

IMG_8905 IMG_8909 IMG_8912 IMG_8932

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *