ثبت نام

«آواز سکوت» با صدای اشکان کمانگری منتشر شد

Avaze Sokoot
ب
Avaze Sokoot
آواز سکوت-اشکان کمانگیری

آلبوم موسیقی «آواز سکوت» با صدای اشکان کمانگری به بازار موسیقی رسید.

گراموزیک: به گزارش گراموزیک و به نقل از  ایسنا، اشکان کمانگری در رابطه با تازه ترین اثر خود توضیح داد: این اثر در سال ۱۳۸۶ ضبط و پس از سال‌ها به‌تازگی راهی بازار شده است. آلبوم «آواز سکوت» که چاپ و نشر آن توسط «ماهور» صورت گرفته، شامل شش تصنیف ارکسترال همراه یک قطعه‌ی دونوازی سه‌تار و پیانو است. شعر و ملودی آن را امیرحسین سام خلق کرده و تنظیم قطعات با سینا جهان‌آبادی بوده است.

او با اشاره به تأخیر هفت ساله تا انتشار این آلبوم، ادامه داد: شاید این امر که اثری پس از هفت سال منتشر می‌شود، آن شوقی را که در وجود هنرمند است تا کار تازه‌اش را در مدت زمان موجه و کوتاهی به مخاطب ارائه دهد، به همراه نداشته باشد؛ اما خالی از لطف هم نیست. چراکه زحمات بسیاری برای به ثمر رسیدن این کارها کشیده شده و در زمان خود، روزها و هفته‌ها وقت صرف آن شده است.

این خواننده افزود: از جمله قطعات این آلبوم می‌توان به «شب» و تصنیف «می‌دانم که می‌آیی» اشاره کرد که تا امروز مخاطب بیشتری داشته است. امیدوارم مخاطبان، این تأخیر طولانی را بر ما ببخشند. از این به بعد، تمام تلاش خود را می‌کنم تا انتشار آثارم، با این تأخیرها مواجه نشود و در زمان مناسبی آن‌ها را ارائه کنم.

اشکان کمانگری موسیقی را از سال ۱۳۷۴ با ساز سنتور آغاز کرد و از آنجا که به آواز ایرانی علاقه داشت، به فراگیری آواز ایرانی روی آورد. وی تا کنون از محضر استادانی مانند دکتر حسین عمومی، علی‌اصغر شاه‌زیدی، مظفر شفیعی، حمیدرضا نوربخش و محمدرضا شجریان بهره برده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *