ثبت نام

آلبوم چهارم «محسن یگانه» در سال ۹۴ منتشر می شود

s9gzvlr2c8u62jlnri8ag
ب
11018547_1565546213685853_83590672_n
آلبوم چهارم محسن یگانه

آلبوم چهارم «محسن یگانه» در سال ۹۴ منتشر می شود

گراموزیک-مهدی کیهانی: شاید به جرئت بتوان «محسن یگانه» را غول آخر! مانور تبلیغاتی لقب داد.

خواننده ای که با تور کنسرت موفق خود در آمریکا توانست باری دیگر پتانسیل موسیقیایی خود را به رخ همگان بکشد همزمان با انتشار آلبوم موفق «حباب» که سومین اثر رسمی او به شمار می رفت تبلیغات را برای آلبوم چهارم خود آغاز کرد .

یگانه در روزهای انتشار آلبوم «حباب» با اظهار این مطلب که حــبــاب آخرین اثر رسمی بنده در قالب آلبوم می باشد سیل عظیمی از واکنش ها را از سوی مخاطبین خود مشاهده کرد . البته همه چیز با همین جمله از سوی یگانه تمام نشد .

چند قطعه ی نیمه کاره از «محسن یگانه» در طی این سال ها منتشر شده بود همانند «اسکله» و «چنگال تقدیر» , استقبال از این قطعات به شکلی بود که پایشان به کنسرت های یگانه نیز باز شده بود, یگانه با خبر قرار گرفتن این قطعات عطش مخابینش را برای شنیدن این آلبوم چندین برابر کرده است .

زیرکی و تیزهوشی های محسن یگانه موجب شده تا همیشه این خواننده ی جوان و خوش چهره ی موسیقی پاپ در صدر اخبار رسانه ها باشد .

و امـــا آلبوم چهارم …

محسن یگانه حتی بعد از موفقیت متفاوتش در تور کنسرت های آمریکا با هیچ رسانه ای گفتوگو نکرد و همچنان ترجیح داده تا چهارمین اثر خود را با چراغ خاموش پیش ببرد . به جز چند نمونه ریز هیچ اطلاعاتی هنوز از این آلبوم در دسترس نیست تنها می توان با قاطعیت گفت که این آلبوم در سال ۹۳ منتشر نخواهد شد .

محسن یگانه جزو معدود خواننده هایی بوده که اثبات کرده موفقیتش به بازه ی زمانی خاصی محدود نمی شود و خواننده ای تک آلبومی نیست و با انتشار هر آلبوم موفقیت های خود را تکــرار کرده است . انتظار می رود چهارمین آلبوم یگانه نیز اثری درخور جایگاه فعلی این موزیسین باشد و بتواند انتظارات را برآورده بکند .

یگانه ساعاتی پیش در صفحه ی اینستاگرام خود در رابطه با این آلبوم اینگونه توضیح داده است :”«خیلی تلاش کردیم که آلبوم به قبل عید برسه ولی نشد! یعنی تموم کارایی که باید انجام می دادم انجام دادم ولی اون بالایی صلاح کارو بیشتر میدونه و تصمیم گرفته که این آلبوم بعدا پخش بشه! ولی اصلا نا امید یا دلسرد نشدم و خدا رو شکر کاملا به آینده ی بعد از این آلبوم امیدوارم!همه کسانی که برای تولید آلبوم زحمت کشیدن از من یه خسته نباشید طلب دارن، دمشون گرم که تو بهترین حالت همه کارارو انجام دادن.آلبوم رفت واسه بعد از عید»

منبع : اختصاصی گراموزیک

دیدگاه ها

  • fatemeh.77.my مارس 10, 2015 :: 07:50
    0 0

    با جون ودل منتظر البوم نابغه میمونیم….جاست تا ابد یگانه

  • sara مارس 11, 2015 :: 16:04
    0 0

    kheili kheili moshtaghe shenidane albomeshon hastam movafagh bashan

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *