ثبت نام

آلبوم «پنجشنبه» با صدای بابک برهانی منتشر شد

poshte-jeld-Mq
ب
cover-tabligi-2
بابک برهانی- پنجشنبه

صبح امروز آلبوم “پنجشنبه” بابک برهانی منشر شد .

گــراموزیک : صبح امروز، ۱۶ اسفندماه آلبوم «پنج‌شنبه» با صدای «بابک برهانی» به صورتِ وَلِت شامل ۱۳ قطعه و ۴ ویدئوکلیپ، به همت «شرکت دلپخش» و «موسسه‌ی فرهنگی هنری آوای مهربانی» روانه‌ی بازار شد.
این آلبوم در قالب ENHANCED CD تولید شده که علاوه بر تراک های صوتی معمول ، با قرار دادن دیسک در رایانه محتویات دیگری از قبیل چهار نماهنگ با فرمت ام پی فور ، متن کامل ترانه ها و تصویر کاورهای ارجینال قابل دسترس خواهد بود.
همچنین توسط چهار بارکد دوبعدی تعبیه شده در کاور آلبوم ، امکان دانلود مستقیم ورژن کم حجم نماهنگ ها وجود دارد

در این آلبوم «بابک برهانی» از همکاری با چهره های زیادی از اهالی موسیقی استفاده کرده است , در بخش آهنگسازی در آلبوم «پنجشنبه» علاوه بر خود بابک برهانی از ساخته های مهدی یراحی, مهدی یغمایی و حسام ناصری نیز بهره گرفته شده است .

آلبوم «پنجشنبه» سروده ی عبدالجبار کاکایی, مهدیه عرب, زهرا عاملی, حمید خلف بیگی, وحید روشن ضمیر, میترا نادری, ندا روشن ضمیر می باشد

تنظیم کنندگانی همچون حسام ناصری, بهروز لطفی پور, فرشید بقایی, کامران ناصر پور, محمد لطفی در «پنجشنبه» برهانی را همراهی کرده اند .
همچنین در این آلبوم پرچهره نوازندگانی همچون گیتار کلاسیک : امید حجت, گیتار کلاسیک : فیروز ویسانلو, ویلن و ویلن آلتو : پیام طونی, بوزوکی : بهنام حکیم, گیتار الکتریک : مسعود همایونی, ساکسفون : یاشار خسروی, گیتار ریتم: علی پرکار, پیانو – فلوت، فلوت ریکوردر، گیتار(کلاسیک –الکتریک-آکوستیک) :حسام ناصری, ویلن : حسام حسینی،محسن عبادی, ویلن: امیر حسین محمودی, هارمونیکا : مهدی سلیمی, سوت: امید ساربانها هنرنمایی کرده اند .

 همچنین میکس و مستر تعدادی از قطعات توسط «رضا پور رضوی» انجام شده است و امور عکس و گرافیک آلبوم نیز به عهده «سعید خلف بیگی» بوده است.
لازم به ذکر است که از نکات قابل توجه این آلبوم ،نماهنگ “تغییر” میباشد که با همدلی گروه “رادیو هفت” به کارگردانی «امیر وحید آزاد» و مدیریت تولید «حامد اکبری» ساخته شده است
«مصطفی زرآبادی پور» مدیریت اجرایی ، «مهراز بیک محمدی» مدیریت برنامه ریزی و هماهنگی و «محمدرضا حاجی میر صادقی» امور روابط عمومی را عهده دار بودند
خانم «عاصمه فندرسکی» و آقای قنبریان نیز در موسسه “آوای مهربانی” و شرکت “دلپخش” امور پخش آلبوم را بر عهده داشتند
لازم به ذکر است که از طریق سایت “بیپ تونز” نیز امکان خرید این اثر وجود دارد

در ادامه می‌توانید تیزر تصویری ، دموی صوتی و کاورِهای اصلیِ این آلبوم را مشاهده نمایید.

دموی آلبوم پنجشنبه

تهیه آلبوم «پنجشنبه» از سایت بیپ تونز

پایگاه «گراموزیک» ضمن تبریک به بابک برهانی و تمامی عوامل این آلبوم از کاربران فهیم خود تقاضا دارد تا در جهت حفظ حقوق مادی و معنوی مولفین اثر اقدام به تهیه نسخه اورجینال اثر نمایند .

منبع : اختصاصی گراموزیک

poshte-jeld-Mq
کاورهای آلبوم «پنجشنبه» بابک برهانی
roye-jeld-MQ-2
کاورهای آلبوم «پنجشنبه» بابک برهانی
cover-tabligi-2
کاورهای آلبوم «پنجشنبه» بابک برهانی
CD
کاورهای آلبوم «پنجشنبه» بابک برهانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *