ثبت نام

آلبوم «پاییز,تنهایی» با صدای احسان خواجه امیری منتشر شد + کاورهای آلبوم

Ehsan Khajeamiri – Paeez Tanhaei
ب

Ehsan Khajeamiri - Paeez Tanhaeiآلبوم «پاییز,تنهایی» با صدای احسان خواجه امیری منتشر شد .

گراموزیک-مهدی کیهانی : صبح امروز و پس از چند ماه انتظار آلبوم «پاییز,تنهایی» با صدای «احسان خواجه امیری» منتشر شده است .

آلبوم «پاییز,تنهایی» هفتمین آلبوم «احسان خواجه امیری» است که پس از آلبوم های من و بابا (۱۳۸۳)، برای اولین بار (۱۳۸۴)، سلام آخر (۱۳۸۶)، فصل تازه (۱۳۸۷)، یه خاطره از فردا (۱۳۸۹) و عاشقانه‌ها (۱۳۹۱) صبح امروز (۲۹ دی ماه ۱۳۹۳) از سوی موسسه ی فرهنگی هنری «آوای هنر» به مدیریت «محمد جلیل پور» و موسسه ی «هنر اول» در سراسر کشور توزیع شده است .

«پاییز,تنهایی» شامل ۱۲ قطعه به نام های «تنهایی»، «پاییز»، «عشق دوم»، «هراس»، «عاشق»، «حس»، «دیوونگی»، «ساده»، «چشامو می‌بندم»، «درد»، «گذشته‌ها» و «تاوان» می باشد که دو قطعه ی «گذشته ها» و «تاوان» پیش از این منتشر شده بود .

خواجه امیری با حفظ خالقین آلبوم بسیار موفق «عاشقانه ها» در تازه ترین اثر خود برای تنوع و تازگی با چهره های دیگری نیز در این آلبوم همکاری کرده است .

در این البوم در بخش ترانه «زهرا عاملی» با دو ترانه و «حسین غیاثی» با یک ترانه و «روزبه بمانی» با ۹ ترانه و در بخش تنظیم «هومن نامداری» با ۳ قطعه و «آرون حسینی» ۲ قطعه و «علیرضا کهن دیری» ۱ قطعه , «معین راهبر» ۱ قطعه و «بهروز علیاری» ۱ قطعه و «سعید زمانی» ۴ قطعه و در بخش آهنگسازی «علیرضا کهن دیری» ۱ قطعه و «مهرداد نصرتی» ۱ قطعه با احسان خواجه امیری همکاری کرده اند .

در بخش نوازندگی نیز میثم مروستی (سه تار)، هومن نامداری (ساکسفون)، احسان نی زن (ویلن و کمانچه)، فرشید ادهمی (گیتار) و نیما رمضان (گیتار) در «پاییز,تنهایی» حضور داشته و همچنین«آرش پاکزاد» قطعات را میکس و مسترینگ نموده است.

همچنین عکاسی و طراحی کاور این البوم نیز توسط «سعید عبداللهی» صورت گرفته وعکس روی جلد این اثر نیز عکسی از «یاسمن خسروی» می باشد .

پایگاه «گراموزیک» ضمن عرض تبریک به احسان خواجه امیری و مولفین این اثر از کاربران فهیم خود تقاضا دارد در جهت حفظ حقوق مادی و معنوی مولفین اثر اقدام به تهیه نسخه اورجینال این آلبوم نمایند .

در ادامه میتوانید کاور های آلبوم «پاییز,تنهایی» را از پایگاه گراموزیک دانلود و دریافت نمایید .

منبع : پایگاه خبری تحلیلی گراموزیک

 Ehsan-Khajeamiri---Paeez-Tanhaei Ehsan-C2 Ehsan-C3 Ehsan-C4 Ehsan-C5 Ehsan-C6

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *