ثبت نام

آلبوم «من پرویز پرستویی» در فرهنگسرای نیاوران رونمایی شد

IMG_8035
ب

IMG_7931طی یک کنفرانس خبری;

آلبوم «من پرویز پرستویی» رونمایی شد.

گراموزیک : در ابتدایی ترین روزهای فصل سرما سالن اصلی فرهنگ سرای نیاوران شاهد رونمایی از آلبوم صوتی یکی از اسطوره های سینمای کشور،  پرویز پرستویی بود که این البوم با نام “من پرویز پرستویی” شامل دکلمه های این هنرمند کشور میباشد که در واقع روایتی است از بخشی از زندگی ایشان . موسیقی این البوم توسط کارن همایونفر ساخته شده و گفتار این البوم توسط لیلی کریمان نوشته شده .

این مراسم که با استقبال خوبی از طرف مردم و اصحاب رسانه روبه رو شده بود با حضور چند تن از هنرمندان کشوراز جمله سامان مقدم ،الهام پاوه نژاد و ایرج نوذری با کمی تاخیر در ساعت ۱۷:۴۵ دقیقه اغاز شد .

در ابتدا امیر اقایی بازیگر توانمند کشور که که عهده دار اجرای این مراسم بود از ارادت خود به پرویز پرستویی سخن گفت و حضار رو به دیدن کلیپی از برادران جودی (ایدین و محمد تیام ) دعوت کرد . بعد از تماشای این کلیپ از اقای مراد خانی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دعوت شد تا دقایقی برای حضار سخنرانی کنند که ایشان با استقبال از این دست فعالیتها در عرصه هنر امیدوار بودند این نوع اثار موجب بالندگی هنر در عرصه های مختلف شود .

در ادامه از عوامل سازنده ی این البوم به همراه امیر پوریا و خسرو نقیبی به عنوان منتقد خواسته شد که در جایگاه خود قرار بگیرند تا مراسم به طور رسمی تر ادامه پیدا کند .لیلی کریمان نویسنده این البوم اغاز کننده ی صحبتهای این نشست بود که با متنی زیبا و دلنشین چگونگی شکل گیری کتاب “من پرویز پرستویی”و البومی با همین نام را به بهترین شکل توضیح داد .

کارن همایونفر اهنگساز این اثر در توضیح ساختن موسیقی این البوم خاطر نشان کرد که کار کردن برای این البوم به دلیل موسیقی ذاتی صدای پرویز پرستویی برای من کار سختی نبود .

پرویز پرستویی صحبتهای خود را با چند بیت از مولانا اغاز کرد و با تشکر از حضور مردم و هنرمندان در این مراسم دلایل خود برای ساختن این مجموعه را توجیه افرادی دانست که به حوزه ی بازیگری علاقه مند هستند و به عقیده ایشان با خواندن این کتاب می توانند تصمیم درست تر ی در مورد اینده خود بگیرند .

در جریان این نشست خبرنگاران سوالاتی را بروی کاغذ ارائه دادند و امیر اقایی این سوالات را مطرح میکردند که یکی از جنجالی ترین سوالات در مورد حضور دو منتقد سینمایی در این مراسم بود که خبرنگاران ان را منطقی نمی دانستند که این سوال موجب به حاشیه کشیده شدن مراسم شد و علیرضا رضایی تهیه کننده این البوم در جواب این سوال اینگونه پاسخ داد که این دو منتقد علاوه بر حوزه سینما در حوزه ی کتاب و موسیقی نیز فعال هستند که این دلایل برای دعوت کردن از این دو منتقد کاملا منطقی به نظر میرسد و امیر پوریا در دفاع از خود هم جملاتی را گفتند و در اخر خاطر نشان کردند که که ما در حوزه موسیقی شاید بیش از پنج منتقد نداشته باشیم که کارن همایونفر هم این موضوع را تایید کردند .

سوال بعدی در مورد حمایت مالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از این اثر بود که هم جناب پرستویی و هم اقای عزیزی اظهار داشتند که هیچ ارگان دولتی مارا در تولید این البوم حمایت نکردند .

در انتها این مراسم با پخش قطعه ای با صدای برادران جودی به پایان رسید .

تهیه و تنظیم گزارش : فاطمه صدریه

در ادامه به تماشای این کنفرانس خبری از نگاه لنز «مرتضی محمدی» بنشینید .

منبع : پایگاه خبری تحلیلی گراموزیک

IMG_7781 IMG_7786 IMG_7826 IMG_7845 IMG_7878 IMG_7893 IMG_7897 IMG_7917 IMG_7928 IMG_7937 IMG_7978 IMG_8024 IMG_8035 IMG_8068 IMG_8076 IMG_8094 IMG_8109 IMG_8244 IMG_8258 IMG_8281 IMG_8340 IMG_8456 IMG_8548 IMG_8549 IMG_8615 IMG_8649 IMG_8652 IMG_8662 IMG_8707 IMG_8736

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *