ثبت نام

آلبوم «مدار بی قراری» با صدای بابک جهانبخش منتشر می شود

۱۰۶۵۳۴۸۱_۲۹۰۵۳۰۰۲۴۴۶۸۲۷۸_۸۶۲۵۲۶۶۲۴۵۰۷۵۰۷۰۰۴_n
ب

10609405_290551727799441_3401969861920029492_n (1)«مدار بی قراری» بابک جهانبخش در روزهای آتی روانه بازار می شود

گراموزیک – مهدی کیهانی : همیشه روزهای پایانی تابستان گرمای موسیقی داخلی کشور پرتب تر میشود و بازار کنسرت ها وآلبوم ها حسابی داغ میشود .

«مدار بی قراری» نام آلبوم جدید بابک جهانبخش است که طبق گفته های جهانبخش در نیمه ی اول شهریورماه سال جاری روانه ی بازار می شود . مدار بی قراری آلبومی است که با انتشار آن تا مدتی طولانی شاهد انتشار آلبومی جدیدی از جهانبخش نخواهید بود و تنها تک تراک هایی از وی منتشر میشود .

ترانه های آلبوم «مدار بی قراری» تمامآ به جز یک قطعه که از بابک جهانبخش می باشد سروده ی «محسن شیرالی» می باشد همچنین در بخش ملودی نیز تمامی قطعات ساخته خود جهانبخش بوده به جز دو قطعه که یکی ساخته انوشیروان تقوی و دیگری ساخته امیرمیلاد نیکزاد می باشد . در بخش تنظیم ها تونوع بیشتری در این آلبوم نسبت به آلبوم های قبلی شاهد خواهد بود  امیر میلاد نیکزاد ، انوشیروان تقوی ، امیر حسین اویسی ، رضا تاجبخش و نیمان در این آلبوم حضور دارند .

گفتنی است تیزر تصویری آلبوم مدار بی قراری از فردا ۱۲ شهریور در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد . که میتوانید از پایگاه خبری تحلیلی گراموزیک مشاهده و دریافت نمایید .

گفتنی است است این
آلبوم به همت موسسه ی فرهنگی هنری «اکسیر نوین» به مدیریت محمدرضا خانزاده روانه ی بازار موسیقی می شود .

# پایگاه خبری تحلیلی گراموزیک

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *