ثبت نام

آلبوم «مخاطب خاص» با صدای علی عبدالمالکی به زودی منتشر خواهد شد

۱۴۲۸۹۳۸۱۳۳۸۱۸۹۱۷۶۲۱
ب
1428938133818917621
علی عبدالمالکی-مخاطب خاص

 آلبوم «مخاطب خاص» با صدای علی عبدالمالکی به زودی منتشر خواهد شد

گراموزیک: سال ۹۳ با تمامی افت و خیز های خود سالی پررنگ برای خوانندگان آلبوم اولی بوده. خوانندگان زیادی همچون زانیار خسروی, سامان جلیلی و مهدی احمدوند پس از سالها فعالیت در عرصه ی موسیقی زیرزمینی توانستند به جرگه ی خوانندگان رسمی موسیقی کشور بپیوندند. در این بین صحبت هایی همیشگی از انتشار آلبوم رسمی تعدادی از خوانندگان همچون «علی عبدالمالکی» مطرح بوده که هنوز این اتفاق عملی نشده است.

در روزهای گذشته خبر قطعی انتشار آلبوم رسمی «مخاطب خاص» با صدای علی عبدالمالکی در رسانه های مختلف منتشر شده است. به همین بهانه طی یک گفتوگوی تلفنی با «سام آهنگری» مدیربرنامه ها و تهیه کننده ی آلبوم این خواننده از کم و کیف این آلبوم پرسیدیم.

سام آهنگری در رابطه با آلبوم «مخاطب خاص» علی عبدالمالکی به پایگاه «گراموزیک» توضیح داد: این آلبوم فضای متفاوتی نسبت به سایر آثاری که تا به امروز از علی عبدالمالکی  منتشر شده است, دارد. آلبوم «مخاطب خاص» شامل ۱۵ قطعه می باشد که ماه حصل ۷ سال تلاش عبدالمالکی و تیم کاری اش می باشد. ما نزدیک به ۱۰۰ ترانه را بررسی کردیم و حتی مجوز هر صد ترانه نیز در طول این ۷ سال اخذ شده بود و از بین این ترانه ها در نهایت ۱۵ ترانه برای آلبوم در نظر گرفته شد. با وسواس زیادی به این آلبوم پرداختیم و بارها و بارها قطعات بازسازی شده اند تا به فرم ایده آل تیم سازنده برسند.

آهنگری در رابطه با تیم مولف این البوم گفت: در بخش تنظیم با موزیسین هایی همچون مهران عباسی, کاووس حسینی, معین راهبر, امیر فتحی, فرشاد یزدی, مجید اصلاحی و خود علی عبدالمالکی همکاری شده است و همچنین «مخاطب خاص» سروده ی علیرضا مرتضی قلی, زهرا عاملی, نرگس جعفری, امیر پیرنهان و مهرزاد امیرخانی و خود علی عبدالمالکی می باشد .

همچنین تمامی قطعات این آلبوم آهنگسازی ان توسط خود «علی عبدالمالکی» انجام شده به جز یک قطعه که از ساخته های «مرتضی پاشایی» می باشد.

آهنگری اظهار داشت: تیزری تصویری برای این آلبوم ساخته شده است که به زودی از طریق رسانه ها منتشر خواهد شد. در تلاشیم این آلبوم تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری روانه ی مارکت موسیقی شود. البته باید اشاره کنم که تمامی مجوز های نشر و چاپ این آلبوم اخذ شده ولی به واسطه ی موازی شدن پخش «مخاطب خاص» با چند آلبوم دیگر همانند سایر آلبوم ها در صف انتظار شرکت پخش به سر می برد تا در تاریخ و زمانی مناسب به دست علاقه مندان برسد.

آهنگری در رابطه با کنسرت های این خواننده نیز به گراموزیک توضیح داد: قبل از هرچیزی باید اشاره کنم علی عبدالمالکی تنها خواننده ای است که بدون انتشار آلبوم رسمی موفق به اجرای کنسرت شده و حتی در جشنواره فجر ۹۲ نیز به روی صحنه رفته است. ولی به خاطر درخواست مخاطبین و طرفداران عبدالمالکی ما از اجرای برنامه زنده جلوگیری کردیم و آخرین اجرای عبدالمالکی به مهر ماه سال ۹۲ بر می گردد. البته در ماه های گذشته ما ۳ سانس برنامه در تبریز به روی صحنه برده ایم و برای کنسرت های آینده نیز برنامه ریزی های زیادی صورت گرفته که با توجه به زمان انتشار آلبوم بعد از یک فاصله زمانی در تهران و در نهایت در بیشتر شهرستان ها به روی صحنه خواهیم رفت.

آهنگری در پایان اشاره نمود برای این آلبوم زحمات و زمان زیادی صرف شده است. گاهی حتی برای خودمان نیز خسته کننده بوده ولی حالا بعد از این بازه ی چند ساله به مخاطبین نوید یک آلبوم فوق العاده را می دهیم که ارزش این زمان انتظار را حتمآ خواهد داشت.

تهیه و تنظیم گزارش: مهدی کیهانی

منبع: اختصاصی پایگاه خبری-تحلیلی گراموزیک

دیدگاه ها

  • Hosein آوریل 19, 2015 :: 17:08
    0 0

    لطفا از وضعیت مجوز و آلبوم رسمی جدید حامد هاکان، رامین بیباک، سهیل جامی، سهراب اسدی، نیما علامه، افشین آذری، علی رهام، احسان تهرانچی، گروه پازل، علیرضا طلیسچی، بابک مافی، و خواننده هایی از این دست هم گزارش و مصاحبه تهیه کنید

  • احسان نعمتی آوریل 20, 2015 :: 09:12
    0 0

    مرسی مهدی جان
    لذت بردیم

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *