ثبت نام

آلبوم “دیره” با صدای علی اصحابی منتشر شد

ali4655465
ب

ali4655465آلبوم “دیره” با صدای علی اصحابی

گــرا مـوزیـک : آلبوم جدید علی اصحابی با عنوان «دیره» منتشر شد. علی اصحابی و علی دیباج آهنگساری این آلبوم را برعهده داشتند و کوشان حداد، امیر حیدری و اشکان جوینده تنظیم کنندگان این آلبوم بوده‌اند. 

به گزارش خبرنگار موسیقی فارس، آلبوم جدید علی اصحابی با عنوان «دیره» منتشر شد. علی اصحابی و علی دیباج آهنگسازی این آلبوم را برعهده داشتند و کوشان حداد،  امیر حیدری و اشکان جوینده تنظیم کنندگان این آلبوم بوده‌اند.

دیره، فانوس، این همه خوشبختی، حس بودن، دست خودم نیست، عکس یادگاری، اشکای شبونه، طفلی دل من، عشقم عاشقم باش و هفت سین عنوان ۱۰ قطعه این آلبوم هستند.

علی اصحابی در یادداشتی که در وب سایت خود منتشر کرده، درباره این آلبوم نوشته است: «از انتشار آخرین آلبوم دوسال و نه ماه و پانزده روز گذشت. دوسالی که با همه خوبی و بدی هاش ،کمی و کاستی هاش باد با خود برد لحظه به لحظه ثانیه به ثانیه و ضربان به ضربان به یاد شما بودم.  سپاس از دوست خوبم امیر عباس اکبری عزیز که از ابتدا تا انتهای آلبوم کنار من بود. تشکر میکنم از تیم فنی آلبوم، تنظیم کنندگان : کوشان حداد عزیز وزنه همیشگی آلبوم از امیر حیدری بابت سلیقه های خاصش و اشکان جوینده پدیده این آلبوم. تیم ادبی آلبوم، هادی اصحابی که زحمت یکی از ترانه های این آلبوم رو کشید. فضای آلبوم دیره کمی متفاوت از آلبوم کولاک میباشد لذا همه سعی من در نو آوری و ایجاد احساس تازه و خرسندی شما عزیزان بوده؛ خدا رو شکر میکنم که شما رو دارم و مجالی داشتیم برای اینکه بازهم در کنار هم باشیم»

aliashabiback
آلبوم دیره با صدای علی اصحابی

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *