ثبت نام

آخرین آلبوم بهار ۹۳ ” نقطه ضعف ” نام گرفت

aks khabar
ب

aks khabarرونمایی از تیزر آلبوم پر ستاره  “نقطه ضعف”

با حضور روزبه بمانی , مهران خلیلی , زهرا عاملی , بابک زرین و ….

+ عکس هایی از پشت صحنه این تیزر

گراموزیک –  نقطه ضعف ، آلبوم پر حرف و حدیث  یاسر داودیان با عوامل ستاره دارش پس از کش و قوس های فراوان در آخرین روز بهار در تیراژ گسترده ، در سراسر ایران به صورت مویرگی منتشر خواهد شد .

پیش تر قرار بود این آلبوم که هزینه های سنگینی برای تولیدش صورت گرفته بود در حرکتی اعتراضی در فضای مجازی منتشر گردد ، که با حضور علی نظری جویباری قائم مقام وقت باشگاه استقلال و مدیر عامل شرکت ماژول به عنوان حامی مالی این اثر ، از این اتفاق جلو گیری کرد و مجدداً با اضافه شدن موسسه مالی و اعتباری افضل توس به عنوان سرمایه گذار و حامی مالی اصلی، این آلبوم پر ستاره و پر هزینه آماده انتشار گردید .

تعدادی از چهره های ستاره دار موسیقی پاپ ایران که در نقطه ضعف هنرنمایی نموده اند عبارتند از : رضا تاجبخش ، بابک زرین ، کوشان حداد ، روزبه بمانی ، مهدی یغمایی ، علیرضا قرائی منش ، مهران خلیلی ، امید حاجیلی ، مسعود همایونی ، فیروز ویسانلو ، میثم مروستی ، هومن نامداری ، زهرا عاملی ، راشا تقی پور و … ، همچنین میثم دهقان مدیر عامل گروه بین المللی نیم رخ مدیریت تولید این آلبوم پر هزینه را بر عهده داشته است .

تیزر آلبوم نقطه ضعف به صورت رسمی در ۱۰ خرداد ماه در سری  جدید سریال  ” قلب یخی ”   رونمایی شد که کارگردانی آن را “سپهرداد  یمینی” به عهده داشته است .

در ادامه لینک دانلود تیزر آلبوم نقطه ضعف و عکس های پشت صحنه تیزر قابل نمایش و دانلود می باشد .

دانلود تیزر آلبوم نقطه ضعف (کلیک کنید)

# اختصاصی از پایگاه خبری تحلیلی گراموزیک

8 9 4 7 6 5 10 2 3

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *