ثبت نام

گزارش متنی و تصویری از کنسرت محمد علیزاده در تنکابن

۴
ب

22گزارش متنی و تصویری از کنسرت محمد علیزاده در تنکابن

گراموزیک-مهدی کیهانی: محمد علیزاده خواننده ی عاشقانه های محبوب فارسی در نخستین روزهای سال ۹۴ طی دو سانس در ۱۲ فروردین ماه سال ۹۴ در سالن امام رضا شهر تنکابن به روی صحنه رفت.

پس از حضور نوازندگان بر روی استیج, محمد علیزاده همزمان با اجرای قطعه اکتیو «برگرد» به روی صحنه آمد. علیزاده در ادامه قطعاتی همچون هواتو کردم , فکرشم نکن , شهرباران  را برای مخاطبین خود اجرا کرد . گستره ی صدایی وسیع محمد علیزاده تسلطش در اجرای گام های بالا هیجان زیادی را به سالن تزریق کرده بود.

قحطی گل , دل بی تو غم زده , دلت با منه , جز تو , غم دنیاس و … در ادامه ی کنسرت اجرا شده بود .

از نکات جالب این کنسرت درخواست حاضرین برای اجرای یکی از قطعات مرحوم «مرتضی پاشایی» بوده, محمد علیزاده با زمزمه ی چند بیت به حاضرین گفت: قطعه ای را برای برادر عزیزتر از جانم مرتضی آماده کرده ام که بزودی خواهید شنید. علیزاده در ادامه صحبت های خود توضیح داد: از نظر من هر اثری با صدای خواننده ی اثر زیباست و اجرای آثار مرتضی توسط من خیلی اتفاق جالبی نیست من فقط به رسم قولی که بین من و مرتضی بوده در اولین کنسرتم یکی از آثار مرتضی را اجرا کردم.

گفتنی است در این کنسرت “علی پورنگهبان” (گیتاربیس) , “سعید عباسی” (نوازنده کیبورد) , “محمد شعبانی” (پرکاشن) , “اشکان موسوی” (ویولن) , “علی شهبازی” (گیتارالکتریک) , “اشکان صدیق آذر” (سینتی سایزر) , بهمن میرزاده (گیتارسلو) و ایمان ذاکری (درام) عظیم روحانی (گیتار کلاسیک) و “امیر حسین اویسی” (پیانو) در گروه ارکستر , علیزاده را همراهی می کردند .

از نکات جالب این کنسرت استقبال زیاد مردم بوده که با فعال شدن بلیط فروشی سانس اول تنها ۲۴ ساعت قبل از این سانس شاهد پر شدن سالن بودیم و سانس دوم نیز از روزها قبل سولد اوت شده بود.

از نکات برجسته ی این کنسرت میتوان به کیفیت و نظم بسیار بالای اجرا اشاره کرد و همچنین با موکت کاری کف و دیواره ی این سالن ورزشی شاهد کیفیت مطلوبی در صدابرداری سالن بودیم در جهت رفاه حال هنردوستان چینش صندلی های سالن نیز با فاصله های استاندارد صورت گرفته بود.

در قسمتی از برنامه از همکاری و همراهی بسیار مناسب و زحمات دستگاه های فرهنگی و انتظامی و امنیتی شهرستان تنکابن واستان مازندران نیز تقدیر و تشکر بعمل آمد.

این کنسرت به همت موسسه ی فرهنگی هنری «ندای چنگ» به روی صحنه رفته است.

گفتنی است «میکائیل محمدی» سرمایه گذار این اجرای نوروزی بوده همچنین با مدیریت اجرایی «میلاد مهربان» و تهیه کنندگی «حمیدرضا شعشعانی» این کنسرت برگزار شده است.

در ادامه از نگاه لنز «مهدی کیهانی» به تماشای این کنسرت بنشینید.

منبع: اختصاصی پایگاه خبری-تحلیلی گراموزیک

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32

دیدگاه ها

  • فروغ آوریل 4, 2015 :: 15:57
    0 0

    جز محمد کی میتونه عزیز ما باشه؟؟؟؟؟؟

    مطمئنا به اونایی که رفتن خوش گذشته و محمد بار دیگر درخشیده…….
    با تشکر از سایت گراموزیک و اقای کیهانی ولی چرا اینقدر دیر؟؟؟؟؟ ولی بازم تشکر که گزارش رو گذاشتین……
    محمد جان پایدار و پاینده باشی…..

  • فائزه آوریل 7, 2015 :: 20:49
    0 0

    همیشه عالی هستی

  • fatemeh_16 آوریل 20, 2015 :: 16:35
    0 0

    چه شبی بوده اون شب!!!!!
    زنده باد بروبچ سایت هواداران محمد علیزاده

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *