ثبت نام

تو بخوان نغمه ناخوانده من (گزارش کنسرت علیرضا قربانی در اصفهان)

۲
ب

16

گزارش متنی و تصویری از کنسرت علیرضا قربانی در اصفهان به نفع بیماران کلیوی

گراموزیک – “علیرضا قربانی” به همراه گروه “آهنگ اشتیاق” برای اجرای زنده به اصفهان سفر کرد.این برنامه توسط “انجمن حمایت از بیماران کلیوی اصفهان” در روزهای ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت ماه(هر روز ۲ سانس) برگزار شد.لازم به ذکر است تمام درآمد حاصل از این برنامه صرف امور خیریه برای بیماران کلیوی می شود.

سانس اول این کنسرت یک اجرای ارگانی بود و در سانس سوم هم مسئولین رده بالای اصفهان حضور داشتند.تنها برای سانس های دوم و چهارم بلیت فروشی صورت گرفته بود.

گزارش کنسرت : ۲۲ اردیبهت ماه ، ساعت ۲۱

طبق معمول برنامه با تاخیر شروع شد ولی اینبار به دلیل عدم حضور به موقع مردم در سالن بود.در ابتدای برنامه ، “بیژن رافعی” ، گوینده رادیو و تلویزیون اصفهان ، به روی صحنه آمد و بعد تشریفات معمول،از اعضای گروه دعوت کرد که روی صحنه بیایند.

سامان صمیمی،دانیال جوراب چی،محسن عبادی،آرش اسد نژاد،حسام حسینی،بصیر خاموشی،حامد قدسی،حسام صدفی نژاد،حسام ناصری،زکریا یوسفی و بهنام ابوالقاسم نوازنده های گروه بودند.

بعد از گذشت چند دقیقه علیرضا قربانی در میان تشویق فراوان مردم به روی صحنه آمد و کار خود را با اجرای آهنگ “هوای جنون” آغاز کرد.بعد از خواندن ۲ اثر ، قربانی کمی با مردم صحبت کرد و گفت : “شرایط برای اجرا در شهرستان ها بسیار سخت است ، از همه کسانی که این کنسرت خیریه را فراهم کردند تشکر می کنم.” و در ادامه آثار “زندگی” ، “آخرین جرعه این جام” ، “تو ای پری کجایی” ، “به سوی تو” و “شب دهم” اجرا شدند.

در این لحظه قربانی و اعضای گروه به منظور استراحت ، صحنه را ترک کردند و دوباره بیژن رافعی روی صحنه آمد.کمی در مورد مورد بیماران کلیوی صحبت شد و در همین مورد کلیپی پخش شد و در ادامه رافعی در مورد فرم های کمک های خیریه که به مردم داده شده بود توضیح داد.

مهمان ویژه این شب “مهرزاد خلیلیان”(مدیرعامل باشگاه سپاهان) بود.

بعد از چند دقیقه صحنه برای اجرای قربانی و گروهش آماده شد و آثار “ای بر لبان” و “رسوای زمانه” اجرا شدند.

قربانی گفت : “بداهه خوانی و بداهه نوازی هنری است که از دیرباز وجود داشته و بنا به دلایلی رو به افول است.چون شخصا علاقه خاصی به بداهه خوانی دارم تصمیم گرفتیم در این برنامه بداهه خوانی هم داشته باشیم.”به همین منظور آوازی در دستگاه نوا و با شعری از سعدی و همراهی پیانو خوانده شد.

در ادامه آثار “ارغوان” و “مدار صفر درجه” به زیبایی هرچه تمام تر اجرا شدند و ترانه پایانی چیزی نبود جز “ای ایران” که مردم و قربانی ایستاده با هم می خواندند.

تهیه و تنظیم گزارش : فرشاد ماهرانی

در ادامه کنسرت علیرضا قربانی در اصفهان را از نگاه دوربین سینا بحرینیان مشاهده نمایید .

* اختصاصی از پایگاه خبری تحلیلی گراموزیک

2021

1918

1517

1213

1011

9

8

7

6

23

5

16

22

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *