ثبت نام

گزارش اختصاصی «گراموزیک» از تمرین گروه «سینا میاحی» برای اولین کنسرت اینسترو منتال راک در ایران

Gramusic-SinaMahyayi (2)
ب

 

Gramusic-SinaMahyayi (9)گزارش اختصاصی «گراموزیک» از تمرین گروه «سینا میاحی» برای اولین کنسرت اینسترو منتال راک در ایران

صحبت های سینا میاحی و امیر دانایی از این کنسرت

+از ۱۳ سال پیش نوازندگی و شروع کردیم

+نوازنده ها تو ایران هنوز آرتیست نشدند .

گراموزیک: ۲۷ مهرماه سال جاری اولین کنسرت اینسترومنتال راک  مشترک در سالن سرنا به روی صحنه می رود . این کنسرت که با همکاری ۵ گروه به سرپرستی امیر دانایی , اندیشه هژیر , سینا میاحی , فرشید کاظمی و خشایار جوزی به طوری که هر گروه به شکل مجزا در یک شب به اجرای برنامه می پردازند.

به بهانه ی این اتفاق ویژه در فضای یکنواخت موسیقی کشور سری به تمرین گروه «سینا میاحی» که برگزار کننده و تهیه کننده ی این کنسرت می باشد زدیم . «امیر دانایی» نیز در این تمرین حضور داشتند .

امیر دانایی و سینا میاحی با اشاره به این موضوع که پی ریزی های این کنسرت از چند سال پیش استارت خورده و شروع ساز زدن امیر دانایی و سینا میاحی از بوشهر آغاز شده است از تمرینات مرتبط هر روزه ی گروه ها اطلاع دادند .

گفتنی است در شب کنسرت هر یک از پنج گروه دوتا از قطعات ساخته ی خود را به روی صحنه می برند و «سینا میاحی» دلیل اجرا نکردن قطعات بیشتر را محیا کردند زمان لازم برای جا به جا شدن گروه ها اعلام کردند .

امیر دانایی نیز در گوشه ای از صحبت های خود از جایگاه دور از انتظار نوازندگی در ایران گفتند : متاسفانه هنوز نوازنده ها درگیر جذب شدن در گروه های موزیک مختلفند و کسب درآمدشان از خواننده ها تامین می شود متاسفانه در ایران نوازنده ها به تنهایی , خود یک آرتیست نشدند و قدرت تشکیل گروه موسیقی و اجرای موزیک های ایده آل خود را ندارند .

همچنین امیر دانایی و سینا میاحی از مشکلات صدابرداری در اجراهای راک گفتند و قول یک اتفاق خاص را به تمامی هواداران موسیقی راک دادند .

سینا میاحی (گیتار الکتریک) , پرهام پیر (کیبورد) , مهرداد بختیاری (گیتار باس) ,کیوان موسوی (درامز) نوازنده های این گروه می باشند .

پایگاه «گراموزیک» به زودی گزارشی مفصل از تمرینات ۵ گروه این کنسرت تهیه و منتشر می کند .

علاقه مندان میتوانند برای تهیه و رزرو بلیت این کنسرت به سامانه ی آوا کنسرت مراجعه نمایید .

در ادامه به تماشای عکس هایی از نگاه دوربین «علیرضا زندیه» از تمرین گروه «سینا میاحی» بنشینید .

#اختصاصی از پایگاه خبری تحلیلی گراموزیک

Gramusic-SinaMahyayi (1)

Gramusic-SinaMahyayi (2) Gramusic-SinaMahyayi (3) Gramusic-SinaMahyayi (4) Gramusic-SinaMahyayi (5) Gramusic-SinaMahyayi (6) Gramusic-SinaMahyayi (7) Gramusic-SinaMahyayi (8) Gramusic-SinaMahyayi (9) Gramusic-SinaMahyayi (10) Gramusic-SinaMahyayi (11) Gramusic-SinaMahyayi (12) Gramusic-SinaMahyayi (13) Gramusic-SinaMahyayi (14) Gramusic-SinaMahyayi (15) Gramusic-SinaMahyayi (16) Gramusic-SinaMahyayi (17) Gramusic-SinaMahyayi

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *