ثبت نام

«دارکوب»ها با مهران مدیری قطع همکاری نکرده‌اند

۴۵۵
ب

455

گراموزیک – سرپرست گروه موسیقی «دارکوب» از آغاز مراحل تولید و ضبط تازه ترین آلبوم خود با حضور دو خواننده جدید در قالب موسیقی نواحی کشورمان خبر داد.

همایون نصیری اشاره به اینکه کار ضبط آلبوم جدید گروه «دارکوب» آغاز شده است، گفت: طبق برنامه‌ریزی‌هایی که انجام گرفته از فروردین ماه امسال فیلمبرداری آلبوم تصویری گروه در شهرهای مختلف کشور آغاز می شود چراکه تصمیم داریم همراه با انتشار آلبوم صوتی، آلبوم تصویری را نیز منتشر کنیم.

وی درباره ترکیب نوازندگان و خوانندگان جدید آلبوم جدید گروه «دارکوب» بیان کرد: با توجه به قطعه‌هایی که برای این آلبوم در نظر گرفتیم به طور حتم از نوازندگان بومی و محلی شهرهای مختلف کشور برای این آلبوم استفاده می کنیم. ضمن اینکه در این آلبوم از علی زند وکیل، رضا کولغانی و محسن شریفیان به عنوان خواننده استفاده خواهیم کرد. البته برای بخش کردی آلبوم نیز با چند خواننده صحبت کردیم که در صورت نهایی شدن نام خواننده این بخش را هم اعلام می‌کنیم.

این نوازنده پرکاشن با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر قطع همکاری گروه «دارکوب» با مهران مدیری خاطر نشان کرد: ما با مهران مدیری دوستی دیرینه ای داریم و به هیچ عنوان صحبتی مبنی بر قطع همکاری ما با این هنرمند وجود ندارد فقط به خاطر گرفتاری های فراوانی که وی برای ساخت مجموعه های قهوه تلخ، ویلای من و شوخی کردم داشته و دارد هنوز فرصتی برای همکاری مجدد بین ما ایجاد نشده است بنابراین هر صحبتی مبنی بر قطع همکاری ما با مهران مدیری را تکذیب می کنم.

نصیری در بخش پایانی صحبتهای خود تصریح کرد: در صورت ایجاد فرصت برای مهران مدیری، به طور حتم این علاقه مندی برای ما وجود دارد که در آینده همکاری دوباره‌ای بین ما و این هنرمند انجام گیرد.

گرو «دارکوب» از سال ۸۶ حضور خود را به جامعه موسیقی کشور معرفی کرد و با سبک متفاوتی که در اجراهای زنده با حضور نوازندگان برجسته عرصه موسیقی و البته خواننده- بازیگرانی چون مهران مدیری و حامد بهداد به کار گرفت، توانست خود را به مخاطبانش معرفی کند.

«دارکوب» عنوان اولین آلبوم رسمی این گروه موسیقی است که سال ۸۶ در بازار موسیقی منتشر شد و به لحاظ فروش در رتبه نسبتا خوبی هم قرار گرفت. این گروه چندی پیش تازه ترین آلبوم خود با نام «لیوا» را منتشر کرد.

منبع خب: ” مهر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *