ثبت نام

برنامه اجراهای سومین روز جشنواره موسیقی فجر

pars
ب

برنامه اجراهای سومین روز جشنواره موسیقی فجر

پارس نوا: ارکستر پارس، اردوان کامکار، موسیقی جنوب ایران، کر سمفونیک تهران، حامد همایون و… در سومین روز سی و سومین جشنواره موسیقی فجر در شش سالن مختلف برنامه اجرا می‌کنند.

امروز جمعه ۲۲ دی ماه ۹ گروه در ژانرهای مختلف موسیقی اجراهای خود را برگزار خواهند کرد.

  تالار وحدت

اولین جمعه جشنواره موسیقی فجر ارکستر پارس به اجرای برنامه می‌پردازد. رهبری ارکستر پارس را ناصر نظر عهده‌دار است. ساعت ۲۱:۳۰ پس اجرای ارکستر پارس، در همین تالار اردوان کامکار با گروه سنتورنوازی معاصر روی صحنه می‌رود.

سالن رودکی

گروه کر ارکستر سمفونیک تهران روز جمعه به رهبری رازمیک اوهانیان در تالار رودکی روی صحنه می‌رود. کر ارکستر سمفونیک تهران برای اجرای جشنواره‌ای خود تمامی سلایق را در نظر گرفته است و برنامه خود را در دو قسمت ارئه می‌کند. در قسمت نخست آثاری کلاسیک و در قسمت دوم قطعاتی فولکلور از نقاط مختلف کشورمان اجرا می‌کند. گروه موسیقی یاربانگ نیز در همین روز به اجرا می‌پردازد. ساعت ۲۱:۳۰ در سالن رودکی این گروه به سرپرستی و نوازندگی حامد زند و خوانندگی پوریا اخواص به اجرا می‌پردازد.

برج آزادی

اولین سئانس این روز از جشنواره در برج آزادی به موسیقی جنوب ایران اختصاص دارد. پس از اجرای موسیقی جنوب، آزادی به شب موسیقی بلوچستان می‌رود و مخاطبان این موسیقی به اجرای “آوای دل” می‌نشینند.

 فرهنگسرای نیاوران

فرهنگسرای نیاوران اجراهای خود را با موسیقی ایتالیا ادامه می‌دهد. در این روز مارکو بیزلی، خواننده، بازیگر و نویسنده در سئانس نخست روی صحنه حاضر می‌شود. این خواننده در سال ۲۰۱۳ آلبوم موسیقی “داستان نیمه‌شب” را منتشر کرد و تجربه زیادی با گروه آکوردون در زمینه تولید آلبوم دارد. اجرای دوم این روز متعلق به “خانه درام چین” و گروه لیان به سرپرستی محسن شریفیان است.

سالن ایرانیان

دو سئانس کنسرت این شب در سالن ایرانیان به یک خواننده پاپ اختصاص دارد. در بیست و دوم دی حامد همایون با مخاطبانش دیدار می‌کند. این خواننده پاپ در سی و دومین جشنواره موسیقی فجر برای اولین بار اجرای جشنواره خود را تجربه نمود و امسال نیز طی دو سئانس برای دومین بار در این جشنواره شرکت می‌کند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *