ثبت نام

آیا محسن چاوشی به کما رفت؟

Mohsen-Chavoshi2
ب

Mohsen-Chavoshi2آیا محسن چاوشی به کما رفت؟

پارس نوا: در پی گسترش شایعات تلگرامی مبنی بر به کما رفتن محسن چاوشی خواننده مطرح پاپ، کانال رسمی این خواننده چنین خبری را تکذیب کرد.

به گزارش پارس نوا ، محسن چاوشی با انتشار متنی در کانال رسمی اطلاع رسانی اش شایعات مضحک فضای مجازی را تکذیب کرد و نوشت:

محسن چاوشی در سلامت کامل است و خبر به کُما رفتن وی صحت ندارد. دلیل حضور کمرنگ این روزهای محسن چاوشی در فضای مجازی چیزی جز مشغله کاری نیست.

در ادامه متن خبرنگار حوزه موسیقی «بهمن بابازاده» را در رابطه به حواشی این شایعه از رسانه پارس نوا بخوانید:

طرفداران محسن چاوشی بامداد امروز لحظات سختی را گذراندند و شیطنت و سوء استفاده عجیب یک خواننده پاپ باعث شد فضای مجازی برای لحظاتی به شدت ملتهب شود. حدود ساعت ۲ صبح امروز یک خواننده زیرزمینی و غیرمجاز روی صفحه اینستاگرامش که حدود ۵۳۶ هزار عضو دارد، در کمال ناباوری متنی منتشر کرد که در آن علنا از به کما رفتن محسن چاوشی خبر داده بود. این خواننده در متن منتشر شده خود به صورت مستقیم این خبر را اعلام کرد و پس از آغاز هجوم دوستدارن چاوشی به صفحه اش و موج شدیدی که در فضای مجازی به راه افتاد، دراقدامی غیرحرفه ای در ابتدا سه بار متن منتشر شده اش را تغییر داد و پس از دو ساعت پست مربوطه را از روی صفحاتش حذف کرد. این رفتار عجیب در حالی رخ داد که شدت واکنش‌ها به قدری بود که محسن چاوشی و برخی ادمین های صفحات شخصی و کانال رسمی اطلاع رسانی این خواننده در تلگرام مجبور شدند با انتشار متنی فضای ناراحت کننده بوجود آمده را کنترل نمایند و در اطلاعیه ای که حدود ساعت ۵ صبح در صفحات و کانال چاوشی منتشر شد، ذکر شد: «محسن چاوشی در سلامت کامل است و خبر به کُما رفتن وی صحت ندارد. دلیل حضور کمرنگ این روزهای محسن چاوشی در فضای مجازی چیزی جز مشغله کاری نیست.»رفتار غیر حرفه‌ای خواننده غیرمجاز تمامی نداشت و پس از انتشار اطلاعیه چاوشی، این خواننده بار دیگر با باز نشر این اطلاعیه روی اینستاگرامش سعی کرد به نوعی فضای بوجود آمده را تلطیف کند که با واکنش تند دوستداران چاوشی رو به رو شد و طرفداران چاوشی بار دیگر این خواننده را مجبور کردند که پست اش را حذف کند. رفتار ناپسند خواننده مذکور شب سختی را برای دوستداران موسیقی و خبرنگاران این حوزه در پی داشت و اهالی رسانه ساعت های زیادی را جهت مشخص شدن ماجرای مذکور صرف کنند. پیگیری های بعمل آمده از سلامت کامل محسن چاوشی حکایت دارد. این خواننده در دفتر جدید خود در حال تهیه و تولید آثار جدید خود است و به زودی اطلاعات مربوط به این آثار منتشر خواهند شد.

منبع: پارس نوا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *