ثبت نام

اهدای بلیط کنسرت امید حاجیلی به خانواده های آتش نشانی

hajili-chargush-parsnava-8
ب

photo_2017-01-29_12-19-43اهدای ۵۰ قطعه بلیط کنسرت امید حاجیلی در منطقه آزاد انزلی به خانواده های آتش نشانی این سازمان
پارس نوا: پنجاه قطعه بلیط کنسرت امید حاجیلی که پنج شنبه این هفته در سازمان منطقه آزاد انزلی برگزار می شود به خانواده های کارکنان آتش نشانی این سازمان اهدا شد.
پویا افشاری مدیر برنامه ی این خواننده در گفتگویی با اعلام این خبر افزود:
در پی هماهنگی با تهیه کننده ی کنسرت ، موسسه ی جام سبز که برگزار کننده ی این کنسرت است و مسوولین محترم فرهنگی سازمان منطقه آزاد انزلی ، از پنجاه نفر از خانواده های آتش نشانان سازمان منطقه آزاد انزلی دعوت شد که در کنسرت زمستانه ی امید حاجیلی شرکت نمایند.
افشاری افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره جانفشانی همه ی ایثارگران کشور علی الخصوص فداکاران و جانباختگان حادثه ی پلاسکو و تقدیر از زحمات برادران آتش نشان و خانواده هایشان ، ما را بر آن داشت تا با این کار بخشی از دین خودمان و همکارانمان را ادا کنیم.
مدیر برنامه ی امید حاجیلی اضافه کرد: جای بسی خوشحالیست که کنسرت داغ و پرهیجان و زمستانی امید در ساحل زمستانی خزر با حضور پربرکت خانواده های این زحمتکشان و جانفشانان برگزار میشود .
گفتنی است کنسرت امید حاجیلی در منطقه آزاد انزلی با مجوز رسمی از سازمان منطقه آزاد انزلی، به مسوولیت موسسه فرهنگی هنری جام سبز و به تهیه کنندگی سیاوش ضرابی در تاریخ ۱۴ بهمن در سالن مرکز همایشهای منطقه ازاد انزلی برگزار می شود.
علاقمندان به موسیقی شاد و پرانرژی امید حاجیلی می توانند از سایت ایران کنسرت به شکل آنلاین بلیط تهیه کنند یا با تماس با شماره روابط عمومی موسسه جام سبز: ۰۹۱۱۵۵۴۴۱۰۰ از مراکز فروش بلیط و نحوه ی خرید آن آگاهی کسب کنند .
گفتنی است امید حاجیلی استاد و مدرس موسیقی پس از سالها نوازندگی حرفه ای به خوانندگی نیز علاقمند شد و پس از انتشار آثاری که اکثرا با تم بومی ، محلی و شاد است به برگزاری کنسرت در سراسر کشور پرداخت.
کنسرتهای این هنرمند برجسته ی کشور در ماههای جاری چندین بار در تهران تمدید شد و دو کنسرت قبلی وی در گیلان نیز مورد استقبال و اقبال قابل توجهی قرار گرفته بود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *