ثبت نام

ازتهران تا بمبی در کنسرت «بنیامین بهادری» | گزارش متنی و تصویری

benyamin-parsnava-1
ب

ازتهران تا بمبی در کنسرت «بنیامین بهادری» | گزارش متنی و تصویریbenyamin-parsnava-1

پارس نوا: بنیامین بهادری که این روز ها با فیلم «سلام بمبئی» مخاطبان خود را به سالن های سینما دعوت کرده است ، اولین کنسرت خود بعد از اکران این فیلم پر طرفدار را در تهران و در دو سانس برگزار کرد.

ترک «دارم نفس نمی کشم» که تیراژ اول فیلم سلام بمبی نیز هست ترک اغازین این اجرا بود که مورد استقبال هواداران بنیامین قرار گرفت.

«اهای تو» ،«مدار»،«تنگ غروب»،«لیلی در پاییز»،«دنیا دیگه مثل تو نداره»،«می دونم چشمای رنگی ندارم»،«تله پاتی»«ماه زندونی»،«عاشق شدم»،«تنها شدم وای»،«خواب دیدم»،«ریمیکس»،«معادله»،«حالم بده»،«لکنت»،«تظاهر»،«هفته عشق» دیگر ترانه های اجرا شده در این کنسرت بودند.

ظاهر همیشه متفاوت بنیامین بهادری در این کنسرت بیشتر از قبل مخاطبانش را شگفت زده کرد و بعضا تصور می کردند به کنسرت امیر مقصودلو امده اند.

عماد طالب زاده که در هفته اخیر اولین اجرای خود را در تهران به روی صحنه برده بود اولین مهمان این برنامه بود که معرفی شد.

در ادامه ملانی اوانسیان خواننده و موزیسین پرطرفدار کشور که قرار بود بروی استیج و در کنار گروه بنیامین باشد و به دلایلی این اتفاق رخ نداد بارها مورد تشویق حاضرین قرار گرفت و بنیامین بهادری در این رابطه گفت: تا قبل از این همکاری من از میزان محبوبیت ملانی با خبر نبودم و الان متوجه شدم که من باید در کنار ایشون ساز بزنم.

علی ضیا و علی منصوری که چند سال رهبر ارکستر بنیامین بود نیز دیگر مهمانان این کنسرت بودند .

هم چنین همچون اجراهای اخیر بنیامین یادی شد از نیما وارسته نوازنده و تنظیم کننده خوب کشور که دیگر در میان ما نیست و تا همیشه جای نوازنده ویولن در ارکستر بنیامین بهادری خالی خواهد بود.

علی موسوی(کیبرد)، ارش احمدی(الکتریک،)کیوان فرشید نیا(بیس)،محمد مجرلو(گیتار اکوستیک و بک وکال)،استیو اوانسیان(درام)،علی رضا میر اقا(پرکاشن و ترومپت) ،سلیم احمدی (مدیر برنامه) اعضای گروه بنیامین بهادری بودند که وی را در این برنامه همراهی می کردند.

این کنسرت به همت موسسه فرهنگی هنری اوای باران با مدیریت اقای منوچهر حسنی برگزار شد.

تهیه و تنظیم گزارش: فاطمه صدریه

در ادامه از نگاه لنز «مرتضی محمدی» به تماشای این کنسرت بنشینید.

منبع: اختصاصی پارس نوا

telegram5

benyamin-parsnava-1 benyamin-parsnava-2 benyamin-parsnava-3 benyamin-parsnava-4 benyamin-parsnava-5 benyamin-parsnava-6 benyamin-parsnava-7 benyamin-parsnava-8 benyamin-parsnava-9 benyamin-parsnava-10 benyamin-parsnava-11 benyamin-parsnava-12 benyamin-parsnava-13 benyamin-parsnava-14 benyamin-parsnava-15 benyamin-parsnava-16 benyamin-parsnava-17 benyamin-parsnava-18 benyamin-parsnava-19 benyamin-parsnava-20 benyamin-parsnava-21 benyamin-parsnava-22 benyamin-parsnava-23 benyamin-parsnava-24 benyamin-parsnava-25 benyamin-parsnava-26 benyamin-parsnava-27 benyamin-parsnava-28 benyamin-parsnava-29 benyamin-parsnava-30 benyamin-parsnava-31 benyamin-parsnava-32 benyamin-parsnava-33 benyamin-parsnava-34 benyamin-parsnava-35 benyamin-parsnava-36

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *