ثبت نام

شب رویایی «اشوان»؛ اولین کنسرت «اشوان» برگزار شد / گزارش متنی و تصویری

ashvan-parsnava-15
ب

شب رویایی «اشوان»؛ اولین کنسرت «اشوان» برگزار شد / گزارش متنی و تصویریashvan-parsnava-15

پارس نوا: «اشوان» که در انتظار انتشار اولین آلبوم خود به سر می برد، برای اولین بار در بیست و چهارم شهریورماه به روی صحنه رفت.

همزمان با انتشار خبر برگزاری اولین کنسرت «اشوان» در تاریخ بیست و هفتم شهریورماه، این خواننده از انتشار اولین آلبوم خود نیز خبر داد. اولین کنسرت اشوان که قرار بود در شب بیست و هفتم شهریورماه برگزار شود به دلیل استقبال زیاد علاقه مندان و فروش تمامی بلیت ها برای ۱ روز دیگر تمدید شد و این تمدید، قبل از تاریخی که قبلا اعلام شده اتفاق افتاد و برای روز بیست و چهارم شهریورماه تمدید شد.

در این کنسرت منتخبی از قطعات قدیمی و آلبوم جدید اشوان که هنوز منتشر نشده اجرا شدند. با قطعه «هنوزم میشه» کنسرت رویایی اشوان آغاز شد. در ادامه قطعات «حواست نیست»، «بعد من»، «بگو دروغه»، «چرا گریه کردم»، «کسی رو ندارم»، «چه خوبه حالم»، «تنها شدم»، «تبریک»، «بهت مریضم»، «کاش اینجا بودی» و «تولد» در اولین کنسرت اشوان اجرا شدند.

اجرای قطعه «چه خوبه حالم» با نور کاملا آبی سالن حال و هوای خاصی به اجرای این قطعه بخشید.

در زمان اجرای «تولد»، اشوان این قطعه را به صورت نشسته روی پله های سن اجرا کرد.

قطعاتی مثل «بهت مریضم» و «تنها شدم» به درخواست مردم، دوباره اجرا شدند.

از نکات جالبی که در این اجرا اتفاق افتاد لحظه ای بود که اشوان مادرش را در آغوش کشید. همچنین اشوان با تشکر ویژه از «رسول ترابی»؛ تهیه کننده این برنامه گفت: رسول ترابی برای من جنگید.

در این اجرا که به نوعی رونمایی از گروه ارکستر اشوان نیز به حساب می آمد، آرش سعیدی(گیتار باس)، برنا شفیع زاده(درامز)، کیان ایرجی(گیتار)، مصطفی شعبانی(ساکسوفون)، ساسان هاشمی(کیبورد) و سعید شمس(کیبورد) به رهبری نیما رمضان(گیتار الکتریک) به عنوان نوازنده وی را همراهی می کردند.

گفتنی است این کنسرت توسط موسسه فرهنگی، هنری «آوای دوران» به مدیریت سرکار خانم «کاویانی» و به تهیه کنندگی جناب آقای «رسول ترابی» برگزار گردید.

در ادامه از نگاه لنز ‘مرتضی محمدی’ به تماشای این کنسرت بنشینید.

منبع: اختصاصی پارس نوا

telegram5

ashvan-parsnava-1 ashvan-parsnava-2 ashvan-parsnava-3 ashvan-parsnava-4 ashvan-parsnava-5 ashvan-parsnava-6 ashvan-parsnava-7 ashvan-parsnava-8 ashvan-parsnava-9 ashvan-parsnava-10 ashvan-parsnava-11 ashvan-parsnava-12 ashvan-parsnava-13 ashvan-parsnava-14 ashvan-parsnava-15 ashvan-parsnava-16 ashvan-parsnava-17 ashvan-parsnava-18 ashvan-parsnava-19 ashvan-parsnava-20 ashvan-parsnava-21 ashvan-parsnava-22 ashvan-parsnava-23 ashvan-parsnava-24 ashvan-parsnava-25 ashvan-parsnava-26 ashvan-parsnava-27 ashvan-parsnava-28 ashvan-parsnava-29 ashvan-parsnava-30 ashvan-parsnava-31 ashvan-parsnava-32 ashvan-parsnava-33 ashvan-parsnava-34 ashvan-parsnava-35 ashvan-parsnava-36 ashvan-parsnava-37 ashvan-parsnava-38 ashvan-parsnava-39 ashvan-parsnava-40

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *