ثبت نام

نشست خبری اولین کنسرت «اشوان» / گزاش متنی و تصویری

ashvan-parsnava-8
ب

نشست خبری اولین کنسرت «اشوان» / گزاش متنی و تصویریashvan-parsnava-8

پارس نوا: در روز ۲۲ شهریور نشست خبری اولین کنسرت «اشوان» در رستوران «آمولای» برگزار شد که صحبت‌ها و سوالاتی متعددی را در‌باره‌ی اولین اجرای رسمی این خواننده به همراه داشت. نیما رمضان به عنوان رهبر گروه موسیقی، آرش سعیدی نوازنده و رسول ترابی به عنوان تهیه کننده افرادی بودند که در این نشست در کنار «اشوان» حضور داشتند و به سوال خبرنگاران پاسخ دادند.

اولین چیزی که به عنوان سوال مطرح شد این بود که چطور قبل از پخش آلبوم کنسرت را برگزار می‌کنید و در جواب اشوان گفت به دلیل بعضی از مسایل ممکن است آلبوم دیرتر پخش شود و حتی بعد از محرم و صفر ولی در کنسرت چیزی حدود ۱۲ قطعه اجرا خواهد شد که ۸ تای آن قبلا شنید شده و باقی آهنگ‌ها برای اولین بار به اجرا در می‌آید. از سورپرایز‌ها پرسیده شد و گفتند که سورپرایز‌هایی را آماده کردند تا در روز کنسرت به نمایش بگذارند ولی قبل از کنسرت از آن‌ها نخواهند گفت.

اشوان و رسول ترابی را در میان سوالات به تمدید کنسرت در روز ۴ مهر اشاره کردند که در تلاش اند تا در ۴ مهر به بهانه‌ی تولد خواننده در روز ۳ مهر بتوانند کنسرت را تمدید کنند و حتی احتمال دادند که قبل از محرم و صفر در یکی از استان‌های دیگر هم کنسرتی داشته باشند.

در ادامه اشوان از گروهش گفت و توضیح داد که روی کار‌هایش وسواس خاصی دارد و همیشه یکی از آرزوها و خواسته‌هایش بوده که در کنار نیما رمضان همکاری کند که در این کنسرت به وقوع پیوسته است.

از اشوان سوالاتی درمورد اکت و پرفورمنس در اولین اجرا سوال شد که آیا برنامه‌ی خاصی خواهد داشت که در جواب گفت:
«در کنار تمرینات گروه، شدیدا در حال تمرین بر روی فن بیان و چیز‌های دیگر هستم و در کنار دایی خود فریدون محرابی (بازیگر سرشناس) در حال تمرین هستم تا بتوانم هرچه بهتر اجرای خوبی را داشته باشم.»

در ادامه سوال شد که اولویت شما بازار است یا شنیده شدن اثر و مردم و منبع درآمدتان فقط موسیقی است؟ که اشوان در جواب گفت : «اولویت من مردم و سلیقه‌ی مردم است و می‌خواهم که مردم در درجه‌ی اول از کار من راضی باشند و منبع درآمد من فعلا کار موسیقی من است.»

در مورد شعر‌ها سوال پرسیده شد که چطور وارد کلیشه‌ها نخواهید شد، کلیشه‌های عاشقانه و غمگینی که امروزه بسیار طرفدار دارند و بسیار شنیده می‌شوند؟«در این قسمت یک سری چیز‌ها اجباری است ولی ما در هر حال سعی هستیم که نوآوری داشته باشیم و خلاقیت در شعر‌ها بشد که گرفتار این کلیشه‌ها نشویم.»

در ادامه در مورد مجوز و مجاز بودن یا نبودن اشوان از جانب خود او توضیح داده شد و رسول ترابی هم اضافه کرد که: « اشوان تا به حال خواننده‌ی غیر مجاز نبوده ولی مجاز هم نبوده. به طوری که برای مجوز اقدام نکرده بوده و بین کار‌هایش که از ابتدا شروع کرد وفقه‌ای چند ساله افتاد. ولی در بسیاری از رسانه‌ها و همینطور در فضای مجازی گفته می‌شود که اشوان خواننده‌ای غیر مجاز بوده و به‌تازگی مجوز خودش را گرفته این چنین نبوده.»

تهیه و تنظیم گزارش: پاشا ولایی

در ادامه از نگاه لنز ‘مرتضی محمدی’ به تماشای این مراسم بنشینید.

منبع: اختصاصی پارس نوا

telegram5

ashvan-parsnava-1 ashvan-parsnava-2 ashvan-parsnava-3 ashvan-parsnava-4 ashvan-parsnava-5 ashvan-parsnava-6 ashvan-parsnava-7 ashvan-parsnava-8 ashvan-parsnava-9 ashvan-parsnava-10 ashvan-parsnava-11 ashvan-parsnava-12 ashvan-parsnava-13

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *