ثبت نام

امیرحسین مقصودلو به لیگ برتر فوتسال می رود

Capture
ب
Captureپارس نوا: در روزهای گذشته امیر مقصودلو ملقب به «تتلو» خواننده زیرزمینی ایرانی عکس هایی از حضورش در تمرینات تیم وحید شمسایی منتشر و اعلام کرد آقای گل فوتسال جهان او را به شاگردی پذیرفته است. مقصودلو که در گذشته علاقه اش به فوتبال را نشان داده بود، این روزها زیر نظر شمسایی تمرینات حرفه ای را دنبال می کند و در آرزوی حضور در لیگ برتر فوتسال سیر می کند.
ماجرای ترک سیگار
شمسایی درباره چرایی پذیرفتن تتلو در تمرینات تیمش به “ورزش سه” می گوید: ما مجموعه ای داریم که در آن تمرین می کنیم و یکسری جوان را با خود همراه کرده ایم. امیر تتلو هم یکی از جوانان این مملکت است که از من خواست کنارمان باشد و پذیرفتم. دلیل این کارم چنین بود که او را به راه سلامتی بکشانم. تتلو در گذشته روزی ۳ بسته سیگار می کشید اما از زمانی که به ما پیوسته به یک بسته کاهش پیدا کرده است. او به من قول داده است تا پنجشنبه هفته آینده همان یک بسته را نیز ترک کند و دیگر سیگار نکشد. ورزش یک کار جمعی است و همین که توانسته ام تاکنون چنین کمکی را به این انسان انجام دهم، برایم کافی است.

دنبال بزرگ شدن نیستم
سرمربی تیم های قهرمان ۳دوره گذشته لیگ برتر فوتسال ایران صحبت هایش را اینطور ادامه می دهد: من می دانستم با پذیرفتن تتلو ممکن است اتفاقات زیادی برایم رخ بدهد. شخصیت اجتماعی امیر را هم می شناختم اما کار خودم را کردم. خداراشکر خدا به ما عزت داده و همه می دانند وحید شمسایی با آوردن تتلو دنبال مطرح شدن اسمش و بزرگ شدن نیست. تتلو را قبول کرده ام و با او کار می کنم تا بتواند ورزش را یکی از اصول زندگی اش قرار دهد.

گل قشنگی زد
«فوتبال تتلو چطور است؟»، شمسایی در پاسخ به این پرسش می گوید: فوتبالش بد نیست اما باید کار کند. بعضی وقت ها کارهای خارق العاده ای هم می کند. مثلا امروز یک گل خیلی قشنگ زد. ما هم کمکش می کنیم. خودش هم می خواهد موفق شود و تلاشش ستودنی است. اینطور هم نیست که رفاقتی جلو برویم. من سرش داد می زنم، به تایم تمرینش ایراد می گیرم و خلاصه حواسم به همه چیز هست.

شخصیت اجتماعی تتلو
شمسایی در ادامه تاکید می کند: در مملکت ما همه مردم آرمان هایی دارند و پای آرمان های خود ایستاده اند. ما با کل دنیا جنگیدیم تا به آرمان هایمان خدشه وارد نشود. به سختی زندگی می کنیم تا مبادا کسی فکر کند ما نیازمند هستیم. یک کشور مستقل هستیم. در چنین کشوری فردی مثل تتلو احساسات وعاطفه درونی خاصی دارد و وقتی وارد اجتماع می شود، شاید کسی او را نپذیرد. من می خواهم او همسو با جامعه اش جلو برود و نهایت تلاشم را می کنم را تا یک شخصیت اجتماعی قابل قبول تحویل جامعه بدهم.

منبع: ورزش۳
شمسایی در پاسخ به این پرسش که آیا ممکن است تتلو را به تیم خود در لیگ برتر فوتسال ببرد، می افزاید: چرا که نه، اگر خوب تمرین کند، این کار را می کنم. اگر احساس کنم می تواند کارم را جلو ببرد، او را به تیم خودم می برم. این همه جوان تحویل جامعه دادیم و تتلو هم اگر استعدادش را نشان دهد، با خودم به لیگ برتر می برم.

 

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *