ثبت نام

کنسرت گرم زانیار در تابستان داغ

۲۴
ب
16
کنسرت زانیار خسروی

کنسرت گرم زانیار در تابستان داغ

گزارش متنی و تصویری از کنسرت زانیار خسروی در تهران

گراموزیک: گرمای هوا این روزها به پدیده‌ای طاقت‌فرسا در سراسر ایران تبدیل شده، ولی این امر هم نتواسته بازار داغ کنسرت‌های تابستانی را مختل کند. در واپسین روزهای مرداد ماه، نوبت زانیار خسروی بود که طرفدارانش را به سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی بکشاند. زانیار مانند برادرش سیروان خسروی به چهره‌ای معتبر و محبوب در موسیقی پاپ کشورمان تبدیل شده و سطح انتظار طرفدارانش را بالا برده است. حتی اگر در اجراهای زنده‌اش سورپرایزی اتفاق نیافتد و یا آهنگ تازه‌ای رونمایی نشود، حضور گرم و پخته‌ی زانیار طرفدارنش را راضی نگه می‌دارد.

گروه موسیقی زانیار شامل محمدرضا رهنما، امید فرهودنیا، شروین شهبازی، محسن کامران جم و امین راد یک بار دیگر دور هم جمع شده بودند و کنسرت پس از حضور نوازندگان روی صحنه و اجرای قطعه‌ی جدید که به تازگی منتشر شده است به نام « جاذبه » شروع شد و در ادامه  « چشم‌های رویایی» را اجرا کردند. بعد از کمی خوش و بش با حاضران در سالن، نوبت به آهنگ «تو نباشی» رسید. «هی تو» آهنگی با حال و هوای کارهای گروه دفت پانک، قطعه‌ی بعدی کنسرت بود. اجرای خوب و مسلط زانیار و بند موسیقی باعث شد که ذره‌ای از انرژی مردم هم هدر نرود.  «حس کمیاب» که آهنگی احساسی است، سالن را کمی آرام کرد و بلافاصله نوبت به «زود گذشت» با اجرایی متفاوت از نسخه‌ی استودیویی و تنظیمی تازه با حال هوای تابستانی رسید. اجرایی عالی که یکی از بهترین لحظات کنسرت را رقم زد.

بعد از «تو اگه بخوای»، می‌توان به «گریه‌ام گرفت» اشاره کرد که تنظیم آن نسبت به نسخه‌ی آلبوم تفاوت داشت و گیتار  محسن کامران جم  جای دودوک را در نواختن ملودی اصلی گرفته بود. یک تغییر مثبت و حتی بهتر از نسخه‌ی اصلی که نقش پررنگ نوازندگی ماهرانه‌ی محسن کامران جم را  نمی‌شد در آن  نادیده گرفت.

در ادامه اجرای «دستی دستی» و «هیپنوتیزم» شور و هیجان را به سالن آورد  و «امید دارم هنوز» و «بدون تو» فضا را آرام و احساساتی کرد. «ریسک»، «فکر بکر»، «طفره نرو» ، «دستی دستی»  و «جاذبه» هم که پایان بخش کنسرت ۲۷ مرداد زانیار بودند، باعث شد تا حاضرین پرتعداد سالن را راضی و سر حال ترک کنند.

این کنسرت به همت موسسه ی فرهنگی هنری «آوای فروهر» به مدیریت برادران حاتم پور به روی صحنه رفت. همچنین کادر خبری پایگاه گراموزیک از جناب «میلاد حسینی» به واسطه همکاری بسیار مناسبشان در تهیه هرچه بهتر این گزارش کمال تشکر را دارد.

تهیه و تنظیم گزارش: پاشا ولایی

در ادامه از نگاه لنز «آرش صمدزاده» به تماشای این کنسرت بنشینید.

منبع: اختصاصی گراموزیک

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *