ثبت نام

فرزاد فرزین در ساری به روی صحنه رفت

IMG_3508
ب
IMG_3407
کنسرت فرزاد فرزین در ساری

فرزاد فرزین در ساری به روی صحنه رفت.

گزارش متنی و تصویری از کنسرت «فرزاد فرزین» در ساری

گراموزیک: فرزاد فرزین خواننده ی نام آشنای موسیقی کشور در شامگاه ۲۱ و ۲۲ خردادماه سال جاری در سالن سینما سپهر ساری به اجرای برنامه پرداخت.

فرزاد فرزین با قطعه ی اکتیو و ریتمیک «بیا بیا» به روی صحنه آمد. از همان لحظه های ابتدایی برنامه شور و هیجان بسیاری همانند سایر کنسرت های این شهر در سالن موج میزد. فرزاد فرزین نیز در ادامه قطعات محبوب و پرطرفداری همچون من و تو, میدونم, شانس, دوریت, عاشقم باش,نگرانتم, من و تو, شورشی, دونه دونه, کی میتونه, ای وای, بچه, هدفون و ماه عسل را اجرا کرد. همچنین با اجرای پرشور قطعه «با تو» به این کنسرت بهاره خاتمه داد.

فرزین در قسمتی از برنامه نیز از ششمین آلبوم خود که «شش» نام گرفته خبر داد و به حاضرین گفت: در تلاشیم تا در روزهای انتهایی تابستان امسال آلبوم «شش» را منتشر کنیم.

این کنسرت در دو پارت برگزار شد در بخش آنتراک برنامه گروه شوک موزیک بی کلامی را به روی صحنه برده بودند که بسیار مورد توجه حاضرین قرار گرفت.

اعضای گروه شوک را امیر میلاد نیکزاد (کیبورد و پیانو) ، احمد امین پور (پرکاشن) ، مهرداد معافی (گیتار اسپانیش) ،امیل عباسی مهر (گیتار باس) ، سهراب رمضان زاده (درامز) ، تایماز اطاعتی (ویولن) ، یاشار خسروی (ساکسیفون) و مهران خلیلی (گیتر الکتریک و رهبر ارکستر) تشکیل می دادند.

از نکات برجسته این کنسرت در کنار نورپردازی و صدابرداری بسیار مناسب سالن می توان به اجرای بسیار پر انرژی و کم نقص گروه شوک و فرزاد فرزین اشاره کرد.

گفتنی است این کنسرت به تهیه کنندگی بابک سینا, ایمان رنجبر و موسسه ی ساروصدا طی سه سانس در ساری برگزار شد.

در ادامه از نگاه لنز «حسین دهنوی» به تماشای این کنسرت بنشینید.

منبع: اختصاصی گراموزیک

IMG_3523 IMG_3349 IMG_3402 IMG_3407 IMG_3410 IMG_3429 IMG_3432 IMG_3445 IMG_3481 IMG_3483 IMG_3490 IMG_3508 IMG_3509 IMG_3522

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *