ثبت نام

بهادری قبل از بنیامبن۹۴ در تهران خواند

IMG_6988
ب
IMG_7054
کنسرت بنیامین بهادری

وعده ی آلبوم بنیامین ۹۴ در کنسرت تهران

گزارش متنی و تصویری از کنسرت تهران بنیامین بهادری

گراموزیک: بنیامین بهادری پس از اجراهای متعدد خود در خارج و داخل ایران اینبار در تهران و در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی به اجرای برنامه پرداخت .این کنسرت که در شامگاه ۱۱ خرداد ماه سال جاری برگزار می شد وعده گاهی بود برای دیدار این خواننده پاپ با هوادارن او.

بنیامین بهادری که همیشه پیشتاز در اجرای کنسرت با ایده های جدید و سبک و سیاق متقاوت است اینبار به سادگی و البته پربارتر به اجرای ترانه های پر طرفدار خود پرداخت .

ارکستر کوچک و صمیمی بنیامین در این شب خاطره انگیز با هنرنمایی های خود و بعضا با نواختن چند ساز متفاوت بیننده رو قانع می کردند که همیشه وجود ارکستر بزرگ با نوازنده های زیاد دلیلی برای خوب بودن یک اجرا نیست .

بنیامین بهادری با استایل متفاوت و کلاسیک خود و با حرکات منحصر به فرد خویش و تسلط در اجرا به خوبی نبض سالن را در دست گرفته بود و همه چیز را آماده کرد برای یک اجرای بی نقص ،وی که از هیجان هواداران خود به وجد امده بود با انرژی زیاد بیشترین آهنگ های خود را در این کنسرت اجرا کرد و تا اخرین دقایق پایانی ۱۱ خرداد بروی صحنه ماند .

نمایشگر های بزرگ که سرتا سر صحنه را در بر گرفته بودند در میانه اجرا و در بین آهنگ ها با پخش تیزر آلبوم ۹۴ بنیامین بهادری توجه ها رو به خود جلب کرده بودند . از دیگر سورپرایزهای بنیامین اجرای آهنگ «تعصب» از آلبوم جدیدش بود که بسیار مورد توجه حاضرین قرار گرفت .

از دیگر برنامه های این اجرا خواندن بیت «می دونم یه وقتایی دلت برام تنگ می شه …» به صورت همخوانی با حاضرین بود که به در خواست بنیامین بارها و بارها این بیت خوانده شد و با داشتن شمعی در دست و روشن شدن نور موبایل ها توسط حاضرین فضای احساسی زیبایی بر سالن حکم فرما شده بود .

اجرای آهنگ “دل تنگیامو بردار”توسط استیو آوانسیان درامر و گیتاریست بنیامین از دیگر برنامه های زیبای این کنسرت بود.

شورو هیجان سالن در دقایقی از کنسرت به حدی رسیده بود که بنیامین از حضار تقاضا کرد آروام تر باشند تا بتوانند با آرامش بیشتری به اجرا بپردازند .

انفجار سالن و همخوانی بی نظیر حضار در ترک “دنیا دیگه مثل تو نداره ” به نهایت خود رسید و البته این ترک برای بار دوم در آخر کنسرت نیز اجرا شد.

ارکستر بنیامین بهادری نزدیک به یک سال می شود که جای خالیه مرحوم نیما وارسته رو احساس می کند ولی تا کنون از نوازنده ی ویالون دیگری بر روی صحنه استفاده نکرده و در این کنسرت از سلو ها و ملودی های نواخته شده ی نیما در تنظیم استفاده میشد. بنیامین نیز در لحظات به صدا در آمدن ساز نیما که وظیفه اش بر دوش لپ تاپ گروه بود با حرکات دستان خود یاد نیما را برای همه ی مخاطبین زنده می کرد.

در این کنسرت بنیامین برای مخاطبین خود از خاطرات تمامی این سال ها زنده کرد و قطعاتی همچون: گل رز، آهای تو، مدار، عاشق شدم، قهوه، عشق احساسه، من امشب میمیرم، عشق داغ من، شناسنامه، هفته عشق، حالم بده، صدای قلب تو، لیلی در پاییز، تنگ غروب، جند متر مکعب عشق، اصلا صداش کردی، تنها شدم وای و چند اثر پر مخاطب دیگر را به روی صحنه برد.

آلن بارسخیان(گیتار الکتریک )، ارش سعیدی (گیتار بیس), محمد مجرلو (گیتار ،بک وکال و تنظیم کننده )، استیو آوانسیان(گیتار و درام)، علی رضا میر اقا (پرکاشن،کیبرد،ترومپت،درام) و علی منصوری (کیبرد و رهبر ارکستر ) گروه بنیامین موزیک را تشکیل می دادند .

مجتبی محرمی بازیکن پیشکسوت پرسپولیس،یاحا کاشانی ،فرزاد حاتمی و سارا منجزی مهمان های بنیامین بهادری در این کنسرت بودند .

در پایان بنیامین بهادری تشکر ویژه ای داشت از سلیم احمدی مدیر برنامه هایش و عوامل اجرایی این برنامه تشکر کرد .

این کنسرت به همت موسسه ی فرهنگی هنری «آوای پیام» به تهیه کنندگی شاهین ترابی و رضا تهامی, و به مدیریت اجرایی «آوای دوران» به روی صحنه رفته است .

کادر خبری «گراموزیک» از مجموعه اجرایی این کنسرت بخصوص «امیرهوشنگ امیرشکاری» مدیر روابط عمومی موسسه بابت همکاری بسیار مناسبشان در تهیه هرچه بهتر این گزارش کمال تشکر را دارد .

تهیه و تنظیم گزارش: فاطمه صدریه

در ادامه از نگاه لنز «مرتضی محمدی» به تماشای این کنسرت بنشینید.

منبع: اختصاصی گراموزیک

IMG_6403 IMG_6406 IMG_6433 IMG_6506 IMG_6529 IMG_6538 IMG_6553 IMG_6564 IMG_6578 IMG_6592 IMG_6652 IMG_6704 IMG_6728 IMG_6756 IMG_6796 IMG_6799 IMG_6812 IMG_6841 IMG_6863 IMG_6892 IMG_6899 IMG_6913 IMG_6988 IMG_6991 IMG_7015 IMG_7024 IMG_7032 IMG_7040 IMG_7054 IMG_7069 IMG_7087 IMG_7206 IMG_7224 IMG_7239

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *