ثبت نام

پیوند موسیقی و سینما در سالن وزارت کشور

IMG_8124
ب

IMG_2350پیوند موسیقی و سینما در سالن وزارت کشور

گراموزیک: کنسرت مشترک دو بازیگر موفق و سرشناس کشور که این روزها در عالم موسیقی نیز بسیار فعال و پرطرفدار هستند در کنار کیارش حسن زاده خواننده جوان و آتیه دار در شامگاه ۲۲ اردیبهشت در سالن وزارت کشور برگزار شد .

عقربه های ساعت ۲۰:۴۵ را نشان می دادند که کامران تفتی در میان تشویق پرشور حضار پا بروی استیج گذاشت و با حرکات منحصر به فرد خویش به جذابیت اجرای خود اضافه می کرد ؛این بازیگر صاحب سبک و خواننده ی مسلط این روزهای دنیای هنر با اجرای ترکهای” باج” ؛”حواست بهم نیست”؛”یادم فراموش” و دکلمه کردن ترانه ی” آرومم هر وقت که اینجایی” با زیبایی هرچه تمام تر آغاز کننده ی این شب پر از شور و هیجان بود .وی در میانه اجرای خود با ابراز احساسات بی نظیر خود اشاره کرد که خودرا خواننده نمی داند و بیشتر علاقه داشته تا از نزدیک با هواداران خود در ارتباط باشد .

از نکته های بسیار قابل توجه در این کنسرت حضور تعداد زیادی از بازیگران ؛خواننده ها و دیگر فعالان عرصه هنر بود که کامران تفتی و کیارش حسن زاده زمان زیادی از اجرای خود را به معرفی این میهمانان ویژه خود اختصاص دادند .

نفر دوم در این کنسرت کیارش حسن زاده بود که خودرا برای روبرو  شدن با هوادان خود آماده کرده بود .اهنگ شاد” بزار امشب بخونم” آغاز کننده ی اجرای این خواننده  موسیقی پاپ بود که شور و هیجان خاصی رو در میان حضار ایجاد کرد. ترکهای بعدی که توسط این خواننده اجرا شد عبارت بود از” انقدر دوست دارم” ؛”مهمون “و اجرای ترک “جان مریم” از محمد نوری که به که به گفته ی کیارش حسن زاده از افتخارات هنری وی داشتن اجازه ی کتبی اجرای این اهنگ از مرحوم محمد نوری بوده است که با همخونی زیبای حضاراجرا شد .

در ادامه کامران تفتی با بازگشت خود به روی استیج با تشویق بی امان هوادارن خویش روبه رو شد و با یادی از مرحوم مرتضی پاشایی و و مرحوم ناصر عبداللهی و معرفی پسر ناصر عبداللهی که جزو میهمانان ویژه ی این اجرا بود فضایی احساسی در سالن ایجاد کرد.

بخش بعدی کنسرت اجرای مشترک کامران تفتی و کیارش حسن زاده بود که سابقه ی طولانی در همکاری با یکدیگر را دارند .ترکهای اجرا شده توسط این دو خواننده ی خوب کشور عبارت بودند از “آهنربا”؛”تضمین”؛”تنهایی” و” رویایی میشه “با دکلمه ی زیبای کامران تفتی که پایان دهنده ی این بخش از کنسرت  بود .

قسمت پایانی این کنسرت و البته هیجان انگیز ترین بخش اون آمدن محمدرضا هدایتی بروی استیج بود که از دقایقی قبل حضار با صدا کردن نام این خواننده ی با سابقه و پر طرفدار پاپ خواستار حضور او بروی صحنه بودند.

محمدرضا هدایتی با اهنگ معروف”از تو دلگیرم” بروی استیج قدم گذاشت که سالن را به مرز انفجار رسانید و حضار با همخوانی این ترانه وی رو همراهی کردند .محمدرضا هدایتی با سابقه ی خود در عالم طنز بارها و بارها با صحبتها و حرکات خود خنده رو بر لب هوادارن خود نشاند. ترکهای اجرا شده توسط این خواننده ی خوش صدا عبارت بودند از” هرچی که بود”؛”دلم بی قراره”؛”عشق پنهونی” ؛”ماه می خنده” ؛”با تو آرومم “و اجرای مجدد ترانه ی پر طرفدار “از تو دلگیرم” .در میانه این اجرا محمدرضا هدایتی اشاره کرد که به جای معرفی تک تک میهمانان بهتره که تمام هنرمندان گمنام این سرزمین رو تشویق کنید .

میهمانان بیشمار این کنسرت که بعضا بارها مورد تشویق حضار قرار گرفتند عبارت بودند از :شهرام شکوهی ؛لاله اسکندری؛نریمان؛مهدی اسدی ؛محسن افشانی؛نعیمه نظام دوست؛محمد سلیمی؛امیر غفار منش ؛سمانه پاکدل ؛رضا تاجبخش؛امیر مولایی؛رضا صنعتگرو حمید صفت که بارها و بارها از طرف حضار مورد تشویق قرار گرفت .

نوازنده های این اجرا که هر سه خواننده بی نهایت سپاس گذار هنر آن ها بودند عبارت بودند از :رضا سجادی (کیبرد) محمد عارف  (گیتار کلاسیک ) علی رضا کریمی (پرکاشن) پیمان محمد پور (کیبرد) هنریک (گیتار الکتریک) سعید علی رضایی (گیتار بیس) یاسر کربلایی و محسن افشار (درامر و سرپرست گروه ).

در انتها تشکر می کنیم از موسسه آوای مهر میهن و برادران هوشمند تهیه کننده گان این اجرا .

تهیه و تنظیم گزارش: فاطمه صدریه

در ادامه از نگاه لنز «مرتضی محمدی» به تماشای این کنسرت بنشینید.

منبع: اختصاصی گراموزیک

IMG_2110 IMG_2111 IMG_2112 IMG_2113 IMG_2118 IMG_2120 IMG_2142 IMG_2168 IMG_2195 IMG_2205 IMG_2228 IMG_2236 IMG_2242 IMG_2264 IMG_2285 IMG_2327 IMG_2350 IMG_2354 IMG_2405 IMG_2419 IMG_2439 IMG_2446 IMG_2456 IMG_2501 IMG_2505 IMG_2508 IMG_2558 IMG_2577 IMG_2592 IMG_2594 IMG_2622 IMG_2633 IMG_7986 IMG_7987 IMG_7996 IMG_8122 IMG_8124

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *