ثبت نام

کنسرت «علی لهراسبی» ۱۶اردیبهشت در تهران به روی صحنه می رود

unnamed1
ب
unnamed1
کنسرت ۱۶ اردیبهشت علی لهراسبی

کنسرت «علی لهراسبی» ۱۶اردیبهشت در تهران به روی صحنه می رود.

گراموزیک: علی لهراسبی که چندی پیش در گفتوگویی با پایگاه گراموزیک برنامه های خود را تشریح کرده بود برای نخستین بار در سال ۹۴ در تهران به روی صحنه می رود.

 این کنسرت در ۱۶ اردیبهشت ماه سال جاری در سالن نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد. طی گفتوگویی تلفنی مدیر روابط عمومی کنسرت بزرگ علی لهراسبی, میکائیل محمدی به پایگاه گراموزیک توضیح داد: کنسرت بزرگ ومتفاوت برای اولین بار در سال جدید همراه با اتفاقات ویژه برگزار می شود و بی شک شبی خاطره انگیز و به یاد ماندنی را برای تمامی مردم هنر دوست و دوستداران علی لهراسبی رقم خواهد خورد.

میکائیل محمدی افزود: لهراسبی در این کنسرت همراه با اجرای قطعات جدید به اجرای قطعاتی از آلبوم های موفق خود همچون «ربات», «تصمیم» و «۱۴» خواهد پرداخت.

محمدی در ادامه توضیح داد: این کنسرت به همت موسسه ی فرهنگی هنری «ندای چنگ» به مدیریت سعید بنازاده با همکاری موسسه ی فرهنگی هنری «ققنوس» به مدیریت محمدحسین توتونچیان برگزار می شود. همچنین مدیریت اجرایی این برنامه نیز بر عهده ی «میلاد مهربان» می باشد که با روحیه ی بالای خود همچنان که همیشه انگیزه را به تیم اجرایی تزریق کرده است توانسته با تجربه ی بالای خود نیز به بهترین شکل این روند را به سمت جلو پیش دهد.

شایان ذکر می باشد تهیه کنندگی این کنسرت برعهده ی «احمد سالاری» و مدیریت روابط عمومی این اجرا نیز توسط «میکائیل محمدی» صورت می گیرد.

علاقه مندان می تواننده جهت تهیه و رزرو بلیط این کنسرت به سامانه ی اینترنتی ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com مراجعه نمایند .

منبع: اختصاصی گراموزیک

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *