ثبت نام

«محمد علیزاده» رکورد کنسرت های تبریز را شکاند.

۱۰
ب
23
کنسرت محمد علیزاده تبریز

«محمد علیزاده» رکورد کنسرت های تبریز را شکاند.

گزارش متنی و تصویری از کنسرت تبریز محمد علیزاده

گراموزیک: کنسرت خواننده محبوب این روزهای موسیقی کشور، طی چهار شب و هشت سانس همراه با استقبال کم نظیری از سوی مردم هنردوست تبریز به روی صحنه رفت و توانست رکورد اجراهای زنده تبریز را بشکند .

از روزهای ابتدایی شروع بلیط فروشی، شاهد استقبال از این کنسرت از سوی مردم هنردوست تبریز بوده ایم ،علیزاده به واسطه ی اجرای بی نقص و پرفرمنس خود در سال ۹۳ در این شهر توانست رکورد فروش در اجراهای زنده این شهر را به نام خود رقم بزند.

بعد از حضور اکثریت خریداران بلیط در سالن ، تیزری از تصاویر و آهنگ های محمد علیزاده پخش شد که با همخوانی پرشور طرفداران همراه بود . بعد از پخش تیزر، اعضای گروه ارکستر به روی صحنه حاضر شدند و محمد علیزاده با خوانش آهنگ هیت «برگرد» پا به روی صحنه نهاد.

در ادامه علیزاده پس از خوش و بش و احوال پرسی با حاضرین از حضور مجددش در تبریز ابراز خوشحالی کرد و رو به حاضرین گفت: یاشاسین تبریز، یاشاسین وطن مادری و جد و آبادی من» گفتن همین جملات کوتاه کافی بود تا سالن به حد انفجار برسد ..

در ادامه علیزاده منتخبی از قطعات محبوب و پرطرفدار خود همچون هواتو کردم، حس آرامش، زخم، شهر باران، همینه که هست، این اولین باره،غم دنیاس، برام عزیزه خاطرت اجرا شدند. البته محمد علیزاده ۳ ترک آذری از جملات قطعات محبوب «ساری گلین» و «کوچه لره سو سپ میشم»  اجرا کرد.

گفتنی است در این کنسرت “علی پورنگهبان” (گیتاربیس), “سعید عباسی” (نوازنده کیبورد), “محمد شعبانی” (پرکاشن), “اشکان موسوی” (ویولن), “علی شهبازی” (گیتارالکتریک), “اشکان صدیق آذر” (سینتی سایزر), بهمن میرزازاده (گیتارسلو)و ایمان ذاکری (درام) عظیم روحانی (گیتار کلاسیک) و “امیر حسین اویسی” (پیانو) در گروه ارکستر, علیزاده را همراهی می کردند .

از اتفاقات جالب این اجرا میتوان به اهدای تعداد زیادی گل و عکس از طرف طرفداران محمد علیزاده به وی ، همخوانی هماهنگ حضار با محمد علیزاده و… اشاره کرد .

نکته شایان ذکر دیگر ، رضایت کامل همه حضار از صدای پخش شده در سالن بود ، گروه صدابرداری این کنسرت موسوم  به  D&R بودند که مدیریت این گروه بر عهده داریوش اسدالله پور است . برادران داوودی نیز وظیفه نورپردازی این اجرا رابرعهده داشتند که از سیستم نوین و پیشرفته خود نیز در کنسرت تبریز رونمایی کردند.نورپردازی این اجرا به جرات بهترین نورپردازی بین اجراهای شهر تبریز بود .

گفتنی است این کنسرت به همت موسسه «ندای ایماژ» و به تهیه کنندگی «سعید عباسی» و مدیریت اجرایی«شاهد معین پور»  به روی صحنه رفت. تیم خبری گراموزیک از خانم «الهه بهادر» به واسطه همکاری بسیار مناسبشان در تهیه هرچه بهتر این گزارش کمال تشکر را دارد.

تهیه و تنظیم گزارش : صابر شفائیه

در ادامه از نگاه لنز «عادل شفائیه» به تماشای این کنسرت بنشینید.

منبع : اختصاصی پایگاه خبری تحلیلی گراموزیک

18

1 2 3 4 5 7 8 9 10 11 12 13 15 16 17 19 20 21 22 23 24 25