ثبت نام

گزارش متنی و تصویری از کنسرت نوروزی «فرزاد فرزین» در چالوس

۱۶
ب

1گزارش متنی و تصویری از کنسرت نوروزی «فرزاد فرزین» در چالوس

گــراموزیک : فرزاد فرزین خواننده ی نام آشنای موسیقی پاپ ایران اولین کنسرت خود در سال ۱۳۹۴ را در تعطیلات نوروزی در خطه ی شمالی کشور شهرستان چالوس برگزار کرد .

فرزین در ۸ فروردین در حضور هواداران پرشور خود در سالن «سینما جهان نمای چالوس» به روی صحنه رفت.

لازم به ذکر است به دلیل ترافیک جاده, اعضای گروه با تاخیر به سالن رسیدند و به همین دلیل کنسرت با یک ساعت تاخیر برگزار شد .

فرزاد فرزین با اهنگ هیت و بسیار شاد “بیا بیا” به استقبال مخاطبان پرشور خود رفت. او پس از تبریک سال نو قطعه ی شاد دیگری به نام “کی میتونه” را به روی صحنه برد .

در ادامه این برنامه فرزین بابت تاخیر ایجاد شده در شروع برنامه از حضار و طرفداران خود عذر خواهی کرد و توضیحاتی در این باره داد و به سراغ آهنگ “میدونم ” از البوم شلیک رفت .

با ورود یاشار خسروی نوازنده ی چیره دست ساکسیفون و اجرای اهنگ “منو تو” کنسرت رنگ و بوی تازه ای گرفت و انرژی سالن چند برابر شد .از دیگر اهنگ های اجرا شده به ترتیب میتوان به : نگرانتم ، عاشق (تیتراژ سریال اخرین بازی ) ، دونه دونه ، ای وای ، دوریت ، قطار ، هدفون ، برگرد ، احساس من ، بچه ، ماه عسل و بانو که اکثر اهنگ ها شاد و ریتمیک بوده اشاره کرد.

احمد امین پور ، مهرداد معافی ، امین عباسی مهر ، تایماز اطاعتی ، مهران خلیلی و یاشار خسروی از جمله نوازندگان حاضر در صحنه بودند

این کنسرت که در ۸ فروردین ماه و طی دو سانس برگزار شده بود که با استقبال زیاد هنردوستان همراه شده بود حضور این تعداد جمعیت در شهر کوچکی مانند چالوس خواننده را نیز متعجب کرده بود !

در انتها لازم به ذکر است مجید عبدی (تهیه کننده ی البوم شخصی) ، یاحا کاشانی (ترانه سرا)  از جمله مهمانان ویژه ی این کنسرت بودند

گفتنی ایت این کنسرت به همت موسسه ی فرهنگی هنری «آوای مها» به مدیریت عرفان پرقوه برگزار شده است.

تهیه و تنظیم گزارش : گلبهار مرادی

در ادامه از نگاه لنز «فریبرز همتی» به تماشای این کنسرت بنشینید .

منبع: اختصاصی گراموزیک

1 2 3 4 5 6 7 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *