ثبت نام

علی زندوکیلی دانشجویان را به اجرایش دعوت کرد

_MG_4362
ب

_MG_4362علی زندوکیلی دانشجویان را به اجرایش دعوت کرد

گراموزیک : علی زندوکیلی، ۸ اسفندماه به مناسبت ۸۰ سالگی دانشگاه تهران برای دانشجویان آواز می‌خواند.

به گزارش گراموزیک و به نقل از ایسنا مدیر برنامه‌های این هنرمند اظهار کرد: این کنسرت برای دانشجویان برگزار خواهد شد و همه دانشجویان با در دست داشتن کارت دانشجویی خود می‌توانند، با مبلغ مناسبی بلیت این اجرا را تهیه کنند.

او با بیان اینکه تلاش زیادی شده است تا بلیت این کنسرت با قیمت مناسبی عرضه شود‌، توضیح داد: یکی از دغدغه‌های ما این بود که خرید بلیت کنسرت ممکن است که برای خیلی از دانشجویان مشکل باشد بنابراین ما سعی کردیم، قیمت پایین‌تری نسبت به کنسرت‌های عادی را برای این اجرا در نظر بگیریم. زیرا دوست داشتیم، دانشجویان بیایند و این کار را ببینند.

محمود شبیری درباره این کنسرت توضیح داد: سامان احتشامی، نوازنده پیانو نیز در این کنسرت علی زندوکیلی را همراهی خواهد کرد.

وی افزود: این اجرا پس از کنسرت ما در تالار وحدت به روی صحنه خواهد رفت و در این کنسرت چیزی کم نخواهیم گذاشت.

او اضافه کرد: قطعاتی چون «مهربان من‌»، «فریاد‌»، «ای ایران‌»، «تار و رباب‌»، «از پنجره نگاه کن»،‌ «غم و غصه‌»، «ناردونه» و… از جمله قطعاتی هستند که در این کنسرت اجرا می‌شوند.

شبیری از سحاب علم ‌(تار‌)، سینا علم (کمانچه)، رامتین اتابکی(گیتارباس)، عامر شادمان(کیبرد)،‌ افشین بابایی(پرکاشن) و شایان ریاحی(پرکاشن) به عنوان نوازندگانی یاد کرد که در این اجرا هنرنمایی خواهند کرد و محمد زندوکیلی به عنوان خواننده مهمان در این اجرا حضور دارد و بخش‌های محلی قطعه «ای ایران» را می‌خواند.

به گزارش ایسنا، دانشجویانی که تمایل به خرید بلیت‌های این کنسرت دارند و در دانشگاه تهران تحصیل می‌کنند، باید به دانشگاه تهران، پردیس مرکزی‌، دانشکده فنی‌، مراجعه کنند.

دانشجویانی هم که در دانشگاه تهران تحصیل نمی‌کنند برای خرید بلیت به خیابان ۱۶ آذر، جنب دانشگاه تهران، باشگاه دانشجویان مراجعه کنند.

سالن اجرای این کنسرت نیز سالن باشگاه دانشجویان خواهد بود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *