ثبت نام

همخوانی هواداران با «حمید عسکری» در سالن میلاد

۲
ب

13گزارش متنی و تصویری از کنسرت «حمید عسکری» در سالن میلاد

گراموزیک : حمید عسکری خواننده ی خوش صدا و پر کار این روزهای دنیای موسیقی که اخیرا هوادارانش او را بروی پرده ی نقره ای سینما نیز دیده اند در شامگاه ۹ بهمن ماه در مقابل جمع کثیری از هواداران خود بروی استیج رفت .

خوشبختی ترک شاد و پر طرفدار از البوم اخیر وی اغاز کننده ی این شب پر از هیجان و به یاد ماندنی بود که با همخوانی و استقبال شدید حضار مواجه شد ،ترک بعدی اهنگی بود از البوم کما  ۱ به نام تلافی که با وجود زمان زیادی که از انتشار این البوم میگذرد همچنان جزو پر طرفدارترین البوم های حمید عسکری به شمار می رود .

در میان نوازندگان بند کما در این اجرا چند چهره ی جدید و همچنین گروه زهی به رهبری میلاد عالمی نوازنده چیره دست ویولن دیده می شد که بارها با تکنوازی های خود سالن میلاد را تا مرز انفجار رسانید.

اجرای تک ترک روانی که طی چند هفته اخیر از این خواننده منتشر شده و ترک ستاره که حمید عسکری ان را به مرحوم مرتضی پاشایی و مرحوم نیما وارسته تقدیم کرد فضای احساسی و زیبایی در سالن ایجاد کرد .

 از دیگر ترک های اجرا شده در این کنسرت می توان به هوای گریه ،اهنگی که دوست داشتی ،قسمت،من کجای زندگیتم ،بیا دنبال من ،خسته شدم ،دوست دارم ،اگه به تو نمی رسم و …اشاره کرد که هر کدام با همخوانی هواداران این خواننده ی محبوب همراه بود .

نوازندگان بند کما به رهبری امین قمی نژاد درامر هنرمند و خوش دوق دنیای موسیقی عبارت بودند از منصور جنید (کیبرد)،سعید صارمی (پرکاشن)،میلاد اکبری (کیبرد و گیتار)،فرهاد بهبهانی(گیتار نایلون)،کیان دارات (گیتار نایلون)،محمد علی نصری (گیتار الکتریک)،مهدی قاسمی (گیتار بیس)،میلاد عالمی (ویولن)،پوریا حیدری (کیبرد )علی شمس ابادی (ساکسیفون ) که هر کدام به نوع خود در هرچه زیبا تر شدن این کنسرت نقش داشتند .

میهمانان این کنسرت که مورد تشویق حضار قرار گرفتند به ترتیب شهاب اکبری تنظیم کننده  موفق سالهای اخیر و امیر بذرفشان شاعر خوش اتیه کشور بودند که در البوم اخیر حمید عسکری حضور داشتند و به گفته ی وی در البوم جدید او نیز با او همکاری می کنند .

در آخر باید تشکر ویژه ای داشته باشیم از شرکت سلفا و اقایان مجید طوسی و یاسین طوسی که تهیه کنندگی این کنسرت را بر عهده داشتند.

تهیه و تنظیم گزارش : فاطمه صدریه

در ادامه از نگاه لنز «مرتضی محمدی» به تماشای این منسرت بنشینید .

منبع : اختصاصی از پایگاه خبری تحلیلی گراموزیک

 

2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 25 26 27 28 29 30 1

دیدگاه ها

  • niloofar ژانویه 30, 2015 :: 23:47
    0 0

    عکساى آقاى محمدى همه عالى هستن ….کلى خسته نباشید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *