ثبت نام

«حمید حامی» سرانجام آلبومش را منتشر کرد

۱۹۲۰۳۱۸_۶۷۷۲۵۹۳۹۵۶۶۴۶۲۵_۹۵۷۱۰۴۰۷۰_n
ب

1920318_677259395664625_957104070_n

«یک لحظه عاشق شو»  در سراسر کشور

«حمید حامی» سرانجام آلبومش را منتشر کرد

+ پوستر این آلبوم

گراموزیک –  پس از کش و قوس های فراوان و حرف و حدیث هایی که دیگر خیلی ها را از انتشار آلبوم جدید «حامی» ناامید کرده بود، آلبوم جدید این خواننده سرانجام از صبح امروز به صورت همزمان در بازار موسیقی کشور منتشر شد.

به گزارش گراموزیک، آلبوم جدید این خواننده به نام «یک لحظه عاشق شو» که دو سه سالی برای اخذ مجوز های لازم وقت برایش صرف شده، از صبح امروز به بازار آمد تا حامی بعد از آلبوم «آخدا» جدیدترین اثرش را روانه بازار کرده باشد.

رضا تاجبخش، علی موثقی، ستار اورکی، نیکان ابراهیمی، مهران خلیلی، علیرضا قرایی منش از جمله چهره هایی هستند که در این آلبوم حضور دارند. حامی پیش از این نیز آلبوم های «حامی»، «دو نیمه رویا»، «فقط نگاه می کنم» و «آخدا» را در بازار موسیقی کشور منتشر کرده است. آثار پاپ – کلاسیکی که در اکثر اوقات توانسته سخت گیر ترین منتقدان موسیقی را هم راضی نگه دارد و مورد استقبال دوستداران این قبیل آثار قرار بگیرد. حواشی خواسته و ناخواسته این خواننده در همه این سالها باعث شده بهترین دوران هنری این خواننده تحت تاثیر این اتفاقات و حاشیه ها قرار بگیرد و آخرین کنسرت این خواننده به بیش از دو سال پیش برمیگردد.

«یک لحظه عاشق شو»، «مرد خیابانی»، «تقویم»، «خواب سیاه»، «دست خودم نیست»، «با من حرف بزن»، «تماشائیم»، «همچون سرو»، «دیوونگی»، «پرواز ممنوع»، طلایه دار»، «گلایه» و «یک لحظه عاشق شو» (بی کلام) قطعات این آلبوم هستند.

همچون گذشته از همه دوستداران موسیقی خواهانیم که جهت حفظ حقوق مولفین اثر، این آلبوم را به صورت اورجینال تهیه نمایند.

گفتنی ست این اثر توسط شرکت «آوای باربد» و «سیما شهر» پحش و توزیع شده است.

1920318_677259395664625_957104070_n

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *