ثبت نام

مهدی مدرس «مسیر رویایی» را در حضور عوامل این آلبوم رونمایی کرد

IMG_5319
ب

IMG_5419

گزارش متنی و تصویری «گراموزیک» از مراسم رونمایی آلبوم «مسیر رویایی» با صدای مهدی مدرس

گراموزیک : در روز پانزدهم آذر ماه در یک روز نسبتا سرد «مهدی مدرس» خواننده پاپ کشورمون در پی انتشار آلبوم جدیدش به نام «مسیر رویایی» که هشتم آذر ماه منتشر شده بود به همراه تیم تهیه این آلبوم در یک نشست خبری در رستوران «رینا» که یکی از اسپانسرهای همین آلبوم میباشد در میان اهالی موسیقی و جمعی از خبرنگاران و عکاسان حضور یافت.

 ابتدا بعد از آمدن همه حضار و پذیرایی ، مهدی مدرس از در پشتی سالن وارد شد و در جایگاه خودش حاضر شد بعد از سلام و عرض ادب تشکری داشت از تمام کسانی که در این نشست حضور داشتند و همچنین تشکر و قدردانی ویژه از کسانی که در تولید این آلبوم او را یاری کردند، از جمله شرکت هایی که حامی او بودند ، آهنگساز و تنظیم کننده تمامی قطعات این آلبوم «آرتا میر بستانی» ، میکس و مسترینگ: رضا پور رضوی ، ترانه سرایان: مهشاد عرب ، میلاد تهرانی ، میلاد میر بستانی و امیر عباس خلیلی ، و فیروز ویسانلو نوازنده چیره دست گیتار که به گفته خودشون همیشه براشون نوازدگی آقای ویسانلو شانس داشته و سایر عزیزان . . .

سپس اظهار داشت که خودش از این آلبوم راضی بوده و فیدبکی که از مردم و هوادارانش گرفته خوب بوده و در سایت و صفحات اجتماعی خیلی از بازدیدکنندگان بر این باورند که این آلبوم نقصی نداشته و این اثر دچار یکنواختی نیست.

آهنگساز و تنظیم کننده این آلبوم «آرتا میر بستانی» هم افزود: معیارهایش برای تنظیم کردن ، آلبومی کار کردن میباشد و گاهی که برای تک ترک ها تنظیمی انجام دادن از روی اجبار بوده.

وی در ادامه فرمود: بعد از این آلبوم ، دو آلبوم دیگر نیز به طور کامل با «شهرام سپهر» و «مهرزاد اصفهان‌پور» کار کرده که تا آخر امسال روانه بازار موسیقی خواهند شد.  در ادامه مدیر برنامه های مهدی مدرس آقای «افشین مقدم» از برنامه های آینده خبر داد که در بهمن ماه امسال کنسرت بزرگ تهران را در سالن میلاد خواهند داشت و کنسرت شهرستانهای سرعین ، شاهین شهر ، رشت و شیراز نیز قطعی شده و در حال حاضر هم در حال کار بر روی چند تیتراژ برای صدا و سیما هستند و در پایان صحبت های خود اضافه کرد که به جرأت میتونم بگم این آلبوم حرفهای زیادی‌ در موسیقی کشور برای گفتن دارد.

بعد از یک آنتراک چند دقیقه ای در ادامه این نشست ، مهدی مدرس اظهار داشت باید به مسائل واقع بینانه نگاه کرد ، مثلا در حال حاضر قیمت یک چیپس با قیمت یک آلبوم موسیقی برابری میکند و این به دور از انصاف است و قیمت آلبوم ها باید افزایش یابد و قانون کپی رایت هم باید حتما مانند بستن کمربند ایمنی فرهنگسازی شود تا هنرمندان بتوانند کارهایی با کیفیت بهتر تحویل مردم بدهند.

سپس افزود: کار من از سال ۸۲ در موسیقی آغاز شد و در واقع بهترین سالها و روزهای جوانی خودم رو در راه موسیقی کشورم گذاشتم و به علت همکاری با دو شبکه ماهواره ای که دو کلیپ دادم ، ۳ سال ممنوع الکار بودم و به همین دلیل مجبور بودم یک سری مسیرهارو از اول طی کنم . من از مسئولین موسیقی کشور خواهش میکنم به روند رو به رشد موسیقی پاپ کمک کنند چون ما به حمایتشون نیازمندیم.

در حال حاضر موسیقی سنتی مجاز به زدن بیلبود میباشد و حتی قیمت های سالن های کنسرت برای موسیقی سنتی نصف موسیقی پاپ میباشد.

ایشان پس از تشکر از هواداران خود ، که آنها را سرمایه های خود دانست از همسر و خانواده خود برای صبوری ها و تحمل نبودنهاش تشکر کرد و صحبت های خود را با گفتن (دل همه اهالی موسیقی پره و اینکه ما بدون حمایت هستیم) به پایان رساند و با تشویق حضار این نشست خبری به پایان رسید.

تهیه و تنظیم گزارش : محمد قاسمی

در ادامه عکس هایی از این نشست خبری را از نگاه لنز «مرتضی محمدی» مشاهده نمایید .

#منبع : پایگاه خبری تحلیلی گراموزیک

IMG_5466 IMG_5465 IMG_5455 IMG_5419 IMG_5425 IMG_5452 IMG_5406 IMG_5415 IMG_5417 IMG_5402 IMG_5387 IMG_5345 IMG_5324 IMG_5328 IMG_5331 IMG_5319 IMG_5311

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *