ثبت نام

تیزر و دموی آلبوم «کیارش حسن زاده» با حضور «کامران تفتی»

maxxx
ب

آلبوم «کیارش حسن زاده» با حضور «کامران تفتی»

گراموزیک – به گزارش خبرنگار گراموزیک آلبوم این خواننده «مکث» نام دارد و «کامران تفتی» نیز در این آلبوم حضور پر رنگی دارد.

ترانه ها از سروده های «عبدالجبار کاکایی» ، «هستی رعیت» ، «مهدیه فراهانی» ، «شیوا پروندی» ، «سهیلا شکرآبادی» ، «بهادر ابراهیمی» و «بهزاد مهدوی بخش» است. هشت ملودی را خود کیارش حسن زاده ساخته و دو ملودی از ساخته های «بهزاد گرجی» ، یک اثر از «امیر طبری» و ملودی یکی دیگر از آثار توسط «عرفان جهانگیر» ساخته شده است. شش تنظیم از «علی ملک پور» دارم که یکی از تنظیم کننده های جوان است. «مهدی سفیدگر» ، «شاهین خسروآبادی» و «بهزاد گرجی» دیگر تنظیم کننده های آلبوم هستند.»

وی همچنین درباره حضور «کامران تفتی» در این اثر نیز گفته بود: « «کامران تفتی» یکی از دوستان قدیمی من است و صدای خوبی دارد. خیلی سال است که می خواستم چنین آلبومی را منتشر کنم یعنی فرمت کافی شاپی داشته باشد. مثلا شش یا هفت قطعه آرام در مدل کافی شاپی داشته باشد. پس از اینکه در این زمینه جدی تر شدم با کامران صحبت کردم و یک مقدار تردید داشت زیرا هنرپیشه هایی که وارد عرصه موسیقی شده اند موفقیت چندانی نداشتند. او گفت که از سوی خواننده های دیگر پیشنهاد قطعه دوصدایی هم داشته است. شاید دوست نداشته باشد برخی مسائل درباره او را بگویم. من می دانم خودش گیتار می زند و با نرم افزارهای موسیقی آشنایی دارد. خودش ترانه ها و دکلمه های زیادی دارد و اصلا تصمیمی برای ورود حرفه ای به این کار نداشت. کارها را دوست داشت و موقع ضبط دکلمه ها با فرمت های مختلف امتحان کردیم زیرا جزو بازیگرانی است که صدا دارد.»

پایگاه خبری تحلیلی گراموزیک 

مکـث باتـو

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *