ثبت نام

تور کنسرت کیوان ساکت در استرالیا برگزار می شود

۲-۱-۲۰۱۳۱۲۲۴۱۴۸۲
ب

2-1-201312241482تارنواز ایرانی در استرالیا کنسرت می‌دهد

گراموزیک – نوازنده و آهنگساز موسیقی ایرانی کشورمان از هشتم فروردین ماه سال آینده برای برگزاری یک تور موسیقایی به کشور استرالیا سفر می کند.

کیوان ساکت در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اعلام این خبر افزود: از هشتم فروردین ماه سال آینده کنسرتی را در شهرهای سیدنی، ملبورن و بریزن استرالیا برگزار می‌کنم.

وی ادامه داد: در این تور موسیقایی که هشتم تا پایان فروردین ماه سال آینده برگزار می شود مجموعه قطعات جدیدم متشکل از یک فانتزی ایرانی برای علاقه مندان موسیقی ایرانی خارج از کشور اجرا می شود که با توجه به ویژگی‌های که این قطعات دارند می تواند برای مخاطبان قابل توجه باشد.

این نوازنده تار و سه تار در ادامه به دعوت چند کشور خارجی از وی برای برگزاری کنسرت اشاره کرد و گفت: تاکنون از کشورهای هنگ کنگ، نیوزلند،کانادا و آمریکا دعوتنامه ای برای اجرای کنسرت تا پایان سال داشته ام اما به دلیل اینکه موضوع ویزای این دعوتنامه‌ها هنوز قطعی نشده است نمی‌توانم به جزییات بیشتری از این حضورهای بین‌المللی اشاره کنم.

«دیدار شرق و غرب»، «شیوه نوین آموختن تار و سه تار»، «بیایید تار و سه تار بنوازیم » (ردیف اصفهان و شور)، «در سایه‌سار بید»، «چرخ نیلوفری»، «با موج تا کرانه» و «حرکت دائمی» از جمله آثار تالیفی کیوان ساکت در حوزه موسیقی است.

منبع : مهر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *