ثبت نام

برنامه اجراهای دومین روز جشنواره موسیقی فجر

۳۳ fajr festival – parsnava
ب

برنامه اجراهای دومین روز جشنواره موسیقی فجر

پارس نوا: گروه دیلمون، امید حاجیلی، مهدی یراحی، ارکستر ملی، شهید پرویز خان و… در دومین روز سی و سومین جشنواره موسیقی فجر در شش سالن مختلف روی صحنه خواهند رفت.

امروز پنجشنبه ۲۱ دی ماه ۹ گروه در ژانرهای مختلف موسیقی اجراهای خود را برگزار خواهند کرد.

  تالار وحدت

ارکستر ملی ایران اجرای جشنواره‌ای خود را در تاریخ بیست و یکم دی‌ماه برگزار می‌کند. در سئانس نخست این روز ارکستر ملی به رهبری فریدون شهبازیان و خوانندگی سالار عقیلی روی صحنه تالار وحدت می‌رود. آخرین کنسرت ارکستر ملی “حدیث فراری” بود که به خاطر همدردی با زلزله‌زدگان غرب کشور به تعویق افتاد. در سئانس دوم شهید پرویز خان که دارنده‌ جوایز قابل‌توجهی ازجمله جایزه “پادما شیری” از دولت هند و “جایزه آکادمی سانگیت ناتاک” است، ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت به صحنه می‌رود.

سالن رودکی

گروه موسیقی “تریو اکشیکلن” از مغولستان به سی و سومین جشنواره موسیقی فجر می‌آید. این گروه موسیقی بیشتر به موسیقی معاصر مغولستان پرداخته است و با سازهای مغولستان و تکنیک‌های آوازی آسیای مرکزی موسیقی خود را در سالن رودکی ارائه می‌کند. این سالن در قسمت دوم برنامه این روز خود به میزبان گروه موسیقی “صنم” می‌رود. حسام اینانلو نوازنده سنتور، سرپرست گروه صنم است و مظفر شفیعی در این شب به خوانندگی خواهد پرداخت.

برج آزادی

ساعت ۱۸:۳۰ مخاطبان موسیقی گیلان به برج آزادی می‌آیند تا به تماشای گروه “دیلمون” بنشینند. گروه موسیقی دیلمون در سی و دومین جشنواره موسیقی فجر با قطعاتی کوهستانیاز حاضران پذیرایی کرد. این بار این گروه موسیقی در تاریخ بیست و یکم دی روی صحنه حاضر خواهد شد.

فرهنگسرای نیاوران

اجراهای بیست و یکم دی‌ماه در فرهنگسرای نیاوران به بانوان اختصاص دارد. در این روز دو گروه “کیدی” و “ین دنگ” برای مخاطبانشان کنسرت برگزار خواهند کرد. گروه موسیقی “کیدی” به سرپرستی رومینا تنی موسیقی از هرمزگان می‌آورد و در ادامه ساعت ۲۰:۰۰ گروه “ژن دنگ” با سرپرستی آرزو بابادی روی صحنه می‌رود.

سالن ایرانیان

در دومین روز جشنواره موسیقی فجر سالن ایرانیان در دو سئانس ۱۹ و ۲۲ به موسیقی پاپ می‌پردازد. مهدی یراحی که آخرین کنسرت خود را با عنوان بیست‌ویک روز بعد در همین سالن برگزار کرده بود، در سئانس نخست این شب روی صحنه می‌رود. سئانس دوم نوبت به اجرای امید حاجیلی می‌رسد. حاجیلی که کنسرت‌هایش به پرانرژی بودن معروف است، این بار در جشنواره فجر با مخاطبانش دیدار می‌کند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *