ثبت نام

آلبوم موسیقی بی کلام «گیومه» شنیدنی شد

Giumeh-00-370×370
ب

آلبوم موسیقی بی کلام «گیومه» شنیدنی شد

پارس نوا: آلبوم موسیقی بی کلام «گیومه» از «پیمان فخاریان»، توسط شرکت فرهنگی و هنری «ماهور»، راهی بازار موسیقی شد. این در حالیست که همزمان با نشر اثر، می توان آنرا از طریق سایت «ریتمو»، بصورت آنلاین قانونی خریداری کرد.

این آلبوم شامل ۲۱ قطعه بی‌کلام و آرامش بخش برای گیتار کلاسیک است که عناوین برخی قطعات از قرار «رمانزا»، «تنهای منظره»، «نامه شماره ۹»، «نامه شماره ۸»، «رویای شماره ۵»، «رویای شماره۶»، ««سرگردانی شماره۳»،«نامه شماره۱۵»، «نامه شماره۱۰» و …می باشد.

نوازندگی پیانوی این اثر را «پیمان فخاریان» برعهده داشته است. این هنرمند فارغ التحصیل رشته ریاضی محض و مدرس دانشگاه هنر (۱۳۸۰ – ۱۳۸۲) بوده و علاوه بر تدریس و اجرای آثار آهنگسازان شهیر جهان که گزیده‌ای از آن در آلبوم‌های دونوازی گیتار کلاسیک و پیام بدون مرز توسط موسسه ماهور منتشر شده است، بیش از ۱۰۰ قطعه برای گیتار کلاسیک نوشته است و دو کتاب نیز باعناوین پنج قطعه برای گیتار کلاسیک (۱۳۸۶) و ۲۶ دونوازی گیتار کلاسیک (۱۳۸۸،انتشارات چنگ) تا به حال منتشر کرده است.

شایان ذکر است که آلبوم «گیومه»، از پیمان فخاریان توسط شرکت «ماهور» منتشر شده و علاقمندان می توانند نسخه فیزیکی و اورجینال آنرا از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه و یا نسبت به خرید آنلاین و قانونی آن از طریق سایت www.ritmo.ir اقدام نمایند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *