ثبت نام

بازدید و رونمایی از ساختمان جدید دفتر موسیقی

daftar music
ب

بازدید و رونمایی از ساختمان جدید دفتر موسیقی

پارس نوا: مراسم بازدید از محل جدید دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور علی مرادخانی معاون امور هنری وزارت ارشاد برگزار شد.

دفتر موسیقی بعد از یک جابجایی در نهایت به چند ساختمان آن‌طرف و درست در کنار ساختمان معاونت هنری در خیابان شهریار جنب تالار وحدت تهران تغییر مکان داد.

علی مرادخانی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بعد از بازدید به خبرنگارنگاران گفت: مقارن با ۵ سال تأسیس تالار وحدت از ساختمان جدید دفتر موسیقی رونمایی کردیم که بسیار از این بابت خوشحالیم، از مدت‌ها پیش دنبال جای مناسبی می‌گشتیم تا درنهایت به این محل رسیده و رضایت پیدا کردیم، جای قبلی آن‌طور که باید مناسب نبود و اینجا بهترین موقعیت را داراست که می‌تواند بر مراجعه‌کننده و کارمندان آرامش بخشید و روند کار اداری را تشریع کند.

 

وی افزود: جابجایی‌ها صورت گرفته و تنها بخشی باقی‌مانده که آن‌هم به‌زودی به تکامل نهایی خواهد رسید.

 

فرزاد طالبی مدیرکل دفتر موسیقی نیز دراین‌باره گفت: تمام تلاش ما این بود که تأخیری در امور رسیدگی به صدور مجوزها اتفاق نیفتد که واقعاً هم موفق بودیم و این اتفاق نیفتاده است. البته جابجایی ساختمان کار سخت و سنگینی است ولی خوشبختانه تلاش همکارانم در این زمینه موفقیت‌آمیز بود و مشکلی پیش نیامد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *