ثبت نام

حجت‌ اشرف‌زاده: مخاطبان موسیقی روی تک‌آهنگ‌ها تمرکز کرده‌اند

ha.esf95-14
ب

حجت‌ اشرف‌زاده: مخاطبان موسیقی روی تک‌آهنگ‌ها تمرکز کرده‌اند

پارس نوا: خواننده آلبوم “ماه و ماهی” می گوید قرار نیست وقتی اثری از یک خواننده موفق می‌شود، تمام قطعات بعدی آن خواننده در همان راستا باشد.

حجت‌ اشرف‌زاده در گفت‌وگو با هنرآنلاین درباره تازه ترین فعالیت خود گفت: آلبوم جدیدم “وقت عاشقی” یک اثر عاشقانه است که ۱۴ آذرماه روانه بازار موسیقی می‌شود. آلبوم “وقت عاشقی” چند قطعه شنیده شده و چند قطعه جدید دارد و نهایتاً خروجی آن خوب است.

وی افزود: الآن مخاطبان موسیقی بیشتر روی تک آهنگ‌ها تمرکز کرده‌اند ولی انتشار آلبوم هم همچنان می‌تواند ارزشمند باشد و پروند کاری یکی دو سال اخیر یک موزیسین را در یک لوح فشرده جمع‌آوری کند تا به عنوان یک اتفاق واحد به مخاطب عرضه شود.

خواننده آلبوم جدید “وقت عاشقی” تأکید کرد: با این‌که در فاصله‌های کوتاه آلبوم جدید منتشر کنم مخالفم. خوانندگانی در کشورمان هستند که در طول یک سال چند آلبوم منتشر می‌کنند و فرصت گوش کردن مخاطب به قطعات‌شان را از مردم می‌گیرند. من برای این‌که انگیزه مخاطب را برای شنیدن صدایم نگیرم، سعی می‌کنم هر یکی دو سال یک آلبوم منتشر کنم.

اشرف‌زاده درباره تفاوت‌های آلبوم “وقت عاشقی” با آلبوم “ماه و ماهی” گفت: قرار نیست وقتی اثری از یک خواننده موفق می‌شود، تمام قطعات بعدی آن خواننده در همان راستا باشد. من همان‌طور که قبل از آلبوم “ماه و ماهی” ریسک کردم و از موسیقی اصیل ایرانی آمدم و موسیقی تلفیقی خواندم، الآن هم دارم ریسک می‌کنم و سبک‌های دیگر را تجربه می‌کنم.

این خواننده ادامه داد: یک هنرمند باید در کارش پویایی و اتفاقات نو وجود داشته باشد تا به تکرار و یک‌نواختی فرو نرود. من دوست دارم تجربه‌های جدیدی در عرصه موسیقی داشته باشم که البته هر تجربه جدیدی ممکن است اوج یا فرود داشته باشد ولی هنرمند را به پویایی می‌رساند و من این را دوست دارم.

حجت‌ اشرف‌زاده انتظار اهالی هنر از رسانه‌ها را این‌گونه بیان کرد: در دنیایی که اتفاقات خبری با سرعت باورنکردنی جابجا می‌شود، توقع هنرمندان از رسانه و اهالی خبر این است که سرعت عمل داشته باشند و در حوزه‌های مختلف هنری روشنگری کنند.

وی افزود: گاهی اوقات فضای مجازی باعث می‌شود بیشتر از آن‌که ذات هنر دیده شود، خبرهای زرد و حاشیه‌ای مورد توجه قرار بگیرد. اهالی هنر توان مقابله با این حاشیه‌ها را ندارند و نمی‌توانند در مقابل حاشیه‌سازی افراد سودجو بایستند. در این‌جا فعالان رسانه‌ای رسالت بزرگی دارند و می‌توانند با تمام قدرت در کنار هنرمندشان بایستند.

حجت اشرف‌زاده در پایان گفت: در این سال‌ها برای خود من یک سری حواشی پیش آمده است. از جمله این‌که صدای مرا بازسازی کردند و از طرف من اخباری منتشر شد یا یک سری حواشی هم پس از انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ برایم پیش آمد. در همه این موارد خبرگزاری‌ها و مطبوعات رسمی حامی من بودند و کمک کردند تا واقعیت را بگویم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *